جایگزین مسیر

آخرین مصاف منچستر یونایتد با پرستون

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دوشنبه شب منچستر یونایتد به مصاف پرستون نورث اند می رود، اما آخرین باری که این دو تیم در مقابل هم قرار گرفتند به 5 فوریه 1972 برمی گردد، جایی که یونایتد برای بازی دور چهارم اف ای کاپ به دیپ دیل سفر کرد. روزگار سختی هایش را به تیم سه اسطوره جاویدان باشگاه لاو، بست و چارلتون نشان داده بود، اما شاگردان فرانک اوفارل با حضور این 3 ستاره در این روز 2-0 به برتری رسیدند. این تصاویر که برای دهه ها دیده نشده بود، روزگاری را نشان می دهد که یک تیم بزرگ به پایان دوران خوبش نزدیک می شود.

آلن کلی، دروازه بان اول ایرلند جنوبی در دهه 60 و اوایل دهه 70، پرستون را برای نخستین جدال با یونایتد بعد از 6 سال (که دیدار تکراری یک چهارم نهایی اف ای کاپ بود) رهبری می کند.

جورج بست افسانه ای(چپ) به همراه آلان گولینگ،که برای این بازی دوباره به تیم فراخوانده شده بود و دو گل دیرهنگام در پیروزی 2-0 تیمش به ثمر رساند، در حال ورود به زمین هستند. دنیس لاو و برایان کید هم پشت سر آنها دیده می شوند.

دنیس لاو و آلان گولینگ(که با وجود پوشیدن پیراهن شماره 4 جلو بازی می کرد)، دو مهاجم یونایتد در تلاش برای زدن ضربه سر و مدافع حریف، جان بیرد، سعی در دفع توپ دارد.

جرج بست در حال عبور از مدافع حریف در سمت چپ است، در حالی که حضور تماشاگران تا کنار خط طولی زمین جلب توجه می کند.37052 نفر به ورزشگاه آمده بودند تا این باشگاه از بلیت فروشی این مسابقه با کسب 20022 پوند صاحب رکوردی جدید در تاریخ خودش شود.

دیو کونور و جان مک ماهون به کمک هم سعی در مهار جرج بست دارند.

جیم مک ناب در جلوی دنیس لاو قرار دارد تا توپ را از منطقه خطر دور کند.بازی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود، به گونه ای که آرتور هاپکرافت بزرگ نویسنده آبزور (The Observer) آن را ” یکنواخت و شلوغ و در هم آمیخته” توصیف کرد.

پلیس و گشت آمبولانس سنت جان در نمایی از پشت دروازه.

جیم مک ناب با پروازی بلند توپ را از دنیس لاو و خطر دور می کند.

آلان سپاوین در حال دور کردن توپ است در حالی که برایان کید به او نزدیک می شود و جیم مک ناب هم در حال مهار دنیس لاو است. بابی چارلتون هم در فصل ماقبل آخر حضورش در یونایتد در تیر دورتر دیده می شود که ریکی هپولت را جا گذاشته است.

جیم مک ناب باز هم بالاتر از دنیس لاو ضربه سر می زند و وظایف محوله اش را به خوبی انجام می دهد.

آلن کلی از دروازه خارج شده تا مانع سرزنی آلن گولینگ شود که با زانوانش به او نزدیک می شود.

مداوا بر روی آلن کلی و آلن گولینگ بعد از این برخورد شدید انجام می شود، در حالی که هم تیمی هایشان با آنها صحبت می کنند.

جری اینگرام و استیو جیمز برای زدن ضربه سر به هوا برخاسته اند و داور هم آماده دمیدن در سوت خود است.

آلن اسپاوین از تیر دورتر مراقبت می کند در حالی که جیم مک ماهون مراقب دنیس لاو در حین کرنر ارسالی توسط جرج بست است.

 

 

۰ Comments