جایگزین مسیر

آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه

by | تیر , ۲۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد– به نظر میرسد ادامه پنجره نقل و انتقالات  برای یونایتد به راحتی پیش نخواهد رفت.

 

در حالی که خرید رملو لوکاکو انتقادات به شیوه عملکرد مدیران در پنجره تابستانی را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش داد بعید اما به نظر میرسد که مسیر آسانی پیش روی تیم اجرایی اد وودوارد برای ادامه خرید ها در بازار نقل و انتقالات باشد.

در حالی که از چند اسم به عنوان خرید های بالقوه باشگاه یاد میشد منابع رسمی از عدم تمایل تیم ها برای از دست دادن بازیکنانشان خبر میدهند .

این در حالی است که حباب ثبات قیمت بازارهای اروپایی از بین رفته است و تیم ها ارقام عجیبی را برای بازیکنان طلب میکنند .

منابع ایتالیایی از عدم علاقه اینتر به فروش پریشیچ خبر میدهند با این حال و تنها در صورت اصرار بازیکن به فروش, وینگر کروات خود را با مبلغ گزاف ۵۵ میلیون یورو به فروش میرسانند.

سران رم هم از توافق رسمی با راجا ناینگولان خبر میدهند به نظر میرسد راجا برای پر کردن خلاء توتی حداقل یک فصل دیگر در رم می ماند.

از سوی دیگر منابع انگلیسی از عدم تمایل چلسی به فروش ماتیچ به یونایتد می گویند ، به نظر میرسد عدم این انتقال به تصویه حساب شخصی بر سر انتقال لوکاکو مربوط است .

تاتنهام نیز که در سکوت رسانه ای به سر میبرد و فعالیت مهمی در بازار امسال نداشته است برای فروش اریک دایر برنامه ای ندارد و با یونایتد تا آخرین لحظه بر سر این انتقال خواهد جنگید باید منتظر بود و دید که آقای خاص و تیم قابل اعتماد وودوارد چه برنامه ای برای ادامه دادن فصل نقل و انتقالات دارند.

۰ Comments