جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۶

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه

پایگاه هواداران منچستریونایتد – آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی باشگاه منچستریونایتد را با هم مرور میکنیم:

طبق گزارشات سان،منچستریونایتد ژائو ماریو ستاره ی تیم فوتبال اینتر ایتالیا را به عنوان جانشین میخیتاریان در نظر گرفته است.به نظر میرسد میخیتاریان منچستر را به مقصد اینتر ترک کند و حالا سران یونایتد ملی پوش پرتغالی تیم اینتر را برای جانشینی او زیر نظر گرفته اند.


رئال مادرید هم به دنبال امضای قرار داد با اومتیتی مدافع تیم بارسلونای اسپانیاست.پیش تر خبرهایی مبنی بر علاقه ی تیم فوتبال منچستریونایتد به این بازیکن شنیده میشد و حالا طبق گزارشات منابع اسپانیایی،رئال هم وارد رقابت برای جذب این بازیکن شده است.


منچستریونایتد برای جذب کوتینیو تلاش خواهد کرد.امروز خبر عجیبی بر روی خروجی رسانه های اسپانیایی قرار گرفت که طبق آن منچستریونایتد با بارسلونا بر سر جذب کوتینیو ستاره ی تیم لیورپول رقابت خواهد کرد.طبق این خبرها باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن هم دوباره به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است.


منچستریونایتد قصد دارد برای جانشینی کریک،جورجینیو را به خدمت بگیرد.طبق گزارشات Manchester evening news،یونایتد به دنبال این است که هافبک تیم ناپولی را جانشین کریک نماید.مورینیو اخیرا اعلام کرده در تابستان به دنبال جانشینی برای کریک خواهد بود.او یکی از تحسین کنندگان بازی جورجینیو محسوب میشود.

۰ Comments