جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعه ها از فعالیت منچستر یونایتد در نقل و انتقالات

by | دی , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: 

بر اساس گزارش های کریستین مارتین یکی از ژورنالیست های خبرگزاری فاکس اسپورت ، منچستریونایتد پیشنهادی به ارزش 35 میلیون پوند برای مت هوملز مدافع دورتمند پیشنهاد داده است .

اگرچه پدر هوملز احتمال ترک دورتموند توسط پسرش در این ژانویه را صفر دانسته است و رسانه های آلمان ادعای کریستین مارتین را بی اساس خوانده اند و حتی تاکید کرده اند دورتموند هیچ پیشنهادی در باره هوملز دریافت نکرده است اما شایعه ها در باره انتقال هوملز به یونایتد روز به روز بیش تر می شوند و باید تا پایان ژانویه منتظر ماند و دید سرانجام هوملز چه می شود .

بر اساس گزاش های منتشر شده از خبر گزاری Le 10 Sport فرانسه ، منچستر یونایتد به مهاجم اروگوئی پاریسن ژرمن علاقمند شده است و سعی دارد با پیشنهادی به ارزش 62 میلیون پوند ادیسون کاوانی را به خدمت بگیرد . انتقالی که به احتمال زیاد به سرنوشت فالکائو در یونایتد گره خورده است .

همچنین شایعه های زیادی از علاقه منچستر یونایتد نسبت به مدافع ساوتهمپتون ، کلاین (Nathaniel Clyne) شنیده می شود و به تاخیر افتادن تمدید قراداد باشگاهش با او بر میزان این شایعات افزوده است . این مدافع راست انگلیسی تیم ساوتهپتون که با عملکردی درخشان خود را تبدیل به یکی از مهره های کلیدی تیم رونالدکومن کرده است یکی از گزینه های در بازار نقل و انتقالات یونایتد برای پست دفاع راست می باشد .

آینده دخیا هم شایعات زیادی را به سوی خود جلب کرده است . The Mirror گزارش داده است که رئال مادرید مذکرات خود را برای خرید این دروازه بان شروع کرده است . انتقال والدس به یونایتد شایعات بازگشت دخیا به مادرید را بسیار زیاد کرده است . گفتنی است The Daily Star هم ادعا می کند یونایتد با پیشنهادی که در آن حقوق دیوید دخیا به 140 هزار پوند در هفته افزایش می یابد به دنبال این است که او را در باشگاه نگه دارد .

پس از آنکه یونتوس در خرید اسنایدر شکست خورد چشم به انتقال قرضی عدنان یانوزای اندوخته است . این هافبک بلژیکی در هفته های اخیر به شدت با شایعاتی مربوط به اتقال قرضی به باشگاه های پاریسن ژرمن ، اورتون ، اینترمیلان و اکنون یونتوس مواجهه شده است . گفتنی است که آلگری ، سرمربی یونتوس در مصاحبه ای پیشنهاد یونتوس برای بخدمت گرفتن یانوزای را تایید کرده است .

هافبک میانی جوان ترک هم بازی در منچستر یونایتد را رویای خود دانسته است . ایرفان کهوه چی (Irfan Kahveci)  نوزده ساله امیدوار است بازی های خوبش سران یونایتد را تحت تاثیر قرار دهد و او را به رویای خود برسانند .

اگرچه پیوستن والدز به یونایتد بیش از همه چیز شایعات در باره آینده دخیا را تحت تاثیر خود قرار داده است اما در حقیقت این آینده بن آموس و آندرس لیندگارد در باشگاه است مورد تهدید واقع شده است و گزارش های بسیاری از احتمال ترک یونایتد در ژانویه توسط این دو بازیکن شنیده می شود .

نظر شما در باره این شایعات چیست ؟ به نظر شما ورودی ها و خروجی های شیاطین سرخ در این ژانویه چه کسانی هستند ؟

۰ Comments