جایگزین مسیر

آخرین اخبار یونایتد:رونی،رونالدو،لواندوفسکی و …

by | دی , ۷ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد با تنبیه اتحادیه فوتبال انگلستان برای مقابله با مایک دین داور بازی یونایتد با نیوکاسل، در پی تصمیم او در پذیرفتن گل دوم نیوکاسل، روبرو نخواهد شد.

خاویر هرناندز مهاجم شیاطین سرخ که گل پیروزی را در دیدار مقابل نیوکاسل در روز چهارشنبه به ثمر رساند اصرار دارد که او از شانس هایی که در بازی از دست داده است، تاسف نمی خورد و به خونسردی و اعتقادش به تیم اشاره می کند.

” شما نمی توانید از فرصت هایی که از دست داده اید ابراز پشیمانی کنید زیرا که اگر شما این کار را انجام دهید برای فرصت بعدی هرگز نمی توانید تمرکز کنید و (در این صورت) شما هرگز نمی توانید یک بازی کامل را به نمایش بگذارید.شما هرگز از پنج فرصت نمی توانید پنچ گل به ثمر برسانید. ”

فرگوسن بعد از مسابقه، در مورد به بازی برگشتن یونایتد گفت:

” این یک عملکرد قهرمانانه بوده است. ”

اخبار تیم، وین رونی بازی با وست بروم در اولدترافورد در روز شنبه را از دست خواهد داد.

مهاجم تیم ملی انگلستان بازی قبلی یونایتد در برابر نیوکاسل را به دلیل آسیب دیدگی رباط زانویش از دست داد.او در تمرینات دچار این مصدومیت شده است و برای تعطیلات آخر هفته در دسترس نخواهد بود و به طور بالقوه می تواند به مدت سه هفته دور از میادین باشد.

با این حال، فرگوسن انتظار دارد اشلی یانگ و فیل جونز به تیم بازگردند و برای بازی بعدی در دسترس باشند.

اخبارنقل و انتقالات، یونایتد “به به” بازیکن پرتغالی خود را برای بقیه ی فصل به تیم ریوه آ کشورش قرض داد که شانس بیشتری برای بازی کردن در تیم اصلی به دست آورد.

بر اساس گزارش ها، یونایتد در آستانه ی انعقاد قرارداد 18 میلیون پوندی برای انتقال رابرت لواندوفسکی مهاجم بورسیا دورتموند به اولدترافورد است.

شیاطین سرخ با خرید مهاجم گلزن تیم ملی لهستان در پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه لینک شده اند.

با توجه به گزارش metro، منچستریونایتد به دقت شرایط رونالدو را زیر نظر گرفته است، به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو از تمدید قراردادش در سانتیاگو برنابئو خودداری کرده است.او در سال 2009 از اولدترافورد نقل مکان کرده بود.

قرارداد ستاره سابق یونایتد در سال 2015 با رئال مادرید به پایان می رسد اما منچستر یونایتد و باشگاه فرانسوی پاریس سن ژرمن در حال حاضر علاقه مند به خرید او از تیم قهرمان اسپانیا هستند.

هنینگ برگ مدافع سابق منچستر یونایتد از سمت خود به عنوان مربی بلکبرن برکنار شد.او تنها 57 روز هدایت این تیم را در چمپیونزشیپ بر عهده داشت.

۰ Comments