جایگزین مسیر

آخرین محصول آکادمی یونایتد؛ماکه له له جدید

by | دی , ۶ , ۱۳۹۲

چارنی اکانگامنه محصول دیگری از آکادمی باشگاه منچستریونایتد که چندی قبل توانست در ترکیب اصلی یونایتد صاحب شماره پیراهن 43 شود, با ستاره سابق تیم ملی فرانسه کلودیو ماکه له له مقایسه می شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازیکنی باانرژی و سخت کوش و قدرت تکل زنی بالا, این بازیکن 19 ساله بلژیکی چندی قبل توانست اولین شماره پیراهن خود را در تیم اصلی دریافت کند. او بازیکن دیگری از آکادمی منچستریونایتد می باشد که در زمان سرمربیگری دیوید مویز در یونایتد پس از درخشش عدنان یانوزای توانسته است به تیم اصلی راه یابد.

اکانگامنه یکی از بازیکنان قابل اتکای تیم زیر 21 سال وارن جویس در طول چندین سال اخیر می باشد و به خاطر این عملکرد مناسب توانسته است به ترکیب اصلی تیم راه یابد, حتی با اینکه انتظار نمی رفت چنین اتفاقی رخ دهد.

او در مصاحبه ای با سایت بلزیکی اچ ال ان گفت: من باید سریعا خودم را آماده می کردم زیرا از من خواسته بودند که در هتل تیم اصلی حضور داشته باشم(برای بازی با استون ویلا).

“کمک مربی تیم, فیل نویل به من گفت که من در بازی برابر استون ویلا در ترکیب تیم حضور دارم.”

“من در نهایت فهمیدم که باید بازی را از سکوها تماشا کنم, اما من در کل این اتفاق را تجربه ای مثبت قلمداد می کنم.”

“چه کسی می تواند بگوید که در طول این فرایند آماده شدن در بازی بوده است؟ من در این سن کم توانستم در تمام مراحل آمادگی برای یک بازی لیگ برتری شرکت کنم.”

“البته این مسئله به این معنا نیست که مربی تیم دیوید مویز بر روی من حساب باز کرده است. من در فصل جاری تاکنون با او صحبت نکرده ام.”

در حال حاضر یونایتد در خط هافبک مشکل دارد و باید با جذب بازیکن این مشکل را برطرف کند. مویز به طور واضح اذعان داشته است که پیشرفت بازیکنان جوان تیم را دنبال می کند, تا شاید او عدنان یانوزای دیگری را به تیم معرفی کند و مطمئنا نیز این مربی 50 ساله اسکاتلندی چیزی در اکانگامنه دیده است.

.

.

این بهترین فرصت برای اکانگامنه بود تا با بازیکنانی همچون رابین فان پرسی تمرین کند, مطمئنا بازیکنان اصلی یونایتد به او کمک خواهند کرد تا احساس کند در خانه خود می باشد و برای پیشرفت بیشتر, سخت تلاش کند.

او افزود: فان پرسی و دیگر ستارگان تیم من را می شناسند”

“ما هر روز با هم غذا خوردیم و اغلب با هم شوخی می کردیم.”

“به همین خاطر وقتی من با گیگز یا فلاینی رودرو می شوم, راحت تر می توانم صحبت کنم”

“باشگاه شباهات هایی در بازی من و ماکه له له می بیند. حقیقتش را بخواهید من از لحاظ تکنیکی هوش بالایی دارم اما زمانی که نیاز باشد توپ را به بازیکنی برسانم, زیاد تامل نمی کنم”

شاید بازیکنی با قابلیت های ماکه له له بتواند قدرت یونایتد در پست هافبک دفاعی را بیشتر کند. یونایتد پس از مصدومیت کریک و فلتچر از فیل جونز در این پست استفاده کرده است, مطمئنا اکانگامنه می تواند با درخشش در تیم زیر 21 سال یکی از گزینه های بازی در این پست باشد. اکانگامنه انگیزه زیادی دارد تا قابلیت های خود را به مویز نشان دهد. شاید در صورت بازی در تیم اصلی او بتواند انتظارات بسیاری از طرفداران را به واقعیت تبدیل کند.

۰ Comments