جایگزین مسیر

آخرین وضعیت شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقلات

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بعد از اینکه منچستریونایتد روزهای ابتدایی نقل و انتقالات را به آرامی سپری کرد حال شاهد شروع فعالیت آن ها در این روزها هستیم .

اولین فعالیت رسمی آن ها مربوط به تمدید یک ماهه قرارداد سم جانستون با باشگاه دانکستر راورز بود که او را تا آخر ژانویه در لیگ یک نگه خواهد داشت .  قراردادی که به احتمال زیاد پس از مشخص شدن شرایط دیگر سنگربانان یونایتد تا آخر فصل تمدید خواهد شد و اکنون نیز خبر از توافق ویکتور والدز با آن ها به گوش می رسید . اتفاقی که پس از اضافه شدن والدز به تمرینات یونایتد از ماه آکتبر همواره شایعاتی درمورد آن شنیده می شد .

اضافه شدن والدس به فهرست یونایتد بیش از همه چیز آینده آندرس لیندگارد و بن آموس را در یونایتد تحت تاثیر خود قرار داده است . دو دروازه بانی که شنیده می شود فن خال به آن ها این اجازه را داده است تا به دنبال تیم دیگری برای ادامه دوران فوتبالی خود باشند .

دیگر اتفاقی که برای شیاطین سرخ در ماه ژانویه رخ داد بازگشت نیک پاول بود . همچنین گزارش ها حاکی از خروج اندرسون از فهرست یونایتد و دائمی شدن قرارداد کلورلی با استون ویلا می باشد .

نظر شما در باره نقل و انتقال های انجام شده و دیگر نقل و انتقال های احتمالی باشگاه چیست ؟

 

۰ Comments