جایگزین مسیر

آرتورو ویدال برای منچستر یونایتد و رئال مادرید 60 میلیون یورو هزینه دارد

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش توتواسپورت یوونتوس می داند که در این تابستان منچستر یونایتد و رئال مادرید خواهان آرتورو ویدال می باشند و سران تورینی می خواهند برای فروش او 60 میلیون یورو دریافت کنند و مبلغ آزادسازی این هافبک شیلیایی این قیمت می باشد.

ویدال که در سه فصل حضورش در یوونتوس عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است باشگاه های بزرگ اروپایی خواهان وی می باشند اما یوونتوس می خواهد این بازیکن 27 ساله خود را حفظ کند و نمی خواهند بازیکنی که کمک های زیادی به سه قهرمانی پیاپی این تیم در سری آ کرده است را به فروش بگذارند.

رئال مادرید می خواهد با مبلغی بالا این بازیکن را متقاعد کنند و قهرمان اروپا می بایست در این انتقال مارسلو یا موراتا را به یوونتوس منتقل کند.

یوونتوس که در این تابستان پیشنهادی 12 میلیون پوندی به سران رئال برای موراتا داده بودند از سوی این باشگاه اسپانیایی رد شد اما رئال مادرید می خواهد از ستاره جوان خود برای متقاعد کردن یوونتوس استفاده کند البته سران مادریدی قصد دارند در بند قرارداد او بازخرید نیز قرار بدهند.

منچستر یونایتد نیز با هدایت لوییس فن خال در خط هافبک نیاز مبرم به خرید بزرگ دارد اما این انتقال برای یونایتد ارزان تمام نمی شود و سران این تیم باید پیشنهاد بالایی برای این هافبک شیلیایی تحویل ییونتوس بدهند.

فن خال همچنین سسک فابرگاس از بارسلونا را نیز زیر نظر دارد و او یکی از هدف های فن خال در تابستان پیش رو می باشد و همچنین ویدال به همراه مولر نیز از اهداف نهایی این مربی هلندی به شمار می روند.

در حال حاضر ویدال تمام تمرکزش را برای آمادگی جسمانی به خاطر حضور در جام جهانی گذاشته است و برای خرید این هافبک شیلیایی رئال مادرید و منچستر یونایتد به نظر می رسد رقابت سختی داشته باشند.

۰ Comments