جایگزین مسیر

آرسنال در حال آماده کردن پیشنهادی برای انتقال اسمالینگ

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۳

آرسن ونگر پیش از اینکه اسمالینگ از فولهام به یونایتد بپیوندد تلاش کرد که این ملی پوش انگلیسی را به خدمت بگیرد و حالا توپچی ها مایلند تا 12 میلیون یورو برای او بپردازند.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آرسن ونگر درحالی که هنوز قرارداد جدیدش را امضا نکرده، شروع به برنامه ریزی برای فصل بعد کرده است. او همیشه اسمالینگ را تحسین کرده است و در ژانویه 2010 برای خرید او اقدام کرده بود.
با وجود یک سری مصدومیت هایی که پیشرفت او را دچار اخلال کرد، این بازیکن 24 ساله 120 بازی را برای شیاطین سرخ انجام داده است البته بدون اینکه جای خود را کاملا در ترکیب اصلی ثابت کند.
اخیرا، اسمالینگ به خاطر اینکه در زمان مصدومیتش در یک پارتی در مرکز شهر منچستر حضور داشته مورد توبیخ باشگاه قرار گرفت. و دیوید مویس هم براین باور است که مدافع بااستعدادش می تواند جزو لیست مازاد باشد.
آرسنالی ها مشتاقند که جلو بیایند و تا 12 میلیون یورو برای او بپردازند. حقوق هفتگی 52000 یورویی او به سادگی با ساختار انعطاف ناپذیر حقوق دهی لندنی ها جور در می آید.
توپچی ها اسمالینگ را جایگزینی برای باکاری سانیا درنظر گرفته اند که در تابستان قراردادش به پایان می رسد و با وجود تلاش آرسنال برای نگه داشتن وی، تیم های لیورپول، منچسترسیتی، اینتر و موناکو علاقه به جذب او دارند.
همچنین توماس ورتونگن کاپیتان آرسنال هم به خاطر نمایش خوب مرتساکر و کوشیلنی جایگاه ثابتش را در قلب دفاع از دست داده و احتمالا بعد از جام جهانی جدا خواهد شد.

۰ Comments