جایگزین مسیر

آرسنال 1-2 منچستریونایتد;5 نکته ای که آموختیم

by | آذر , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

در این پست به بررسی 5 نکته که از برد بزرگ شیاطین سرخ در برابر آرسنال که باعث شد یونایتد به جمع 4 تیم برتر لیگ بپیوندد می پردازیم:

1- اسمالینگ هنوز آینده دار است

کریس اسمالینگ در آغاز این هفته قول داد که دیگر هرگز مرتکب آن اشتباه در دربی منچستر که باعث اخراج او و شکست ناامید کننده تیم شد نشود، اما می توان هواداران را به خاطر نگرانی از حضور وی در ترکیب اولیه تیم در بازی با آرسنال بخشید(زیرا اسمالینگ در این بازی درخشان ظاهر شد). آنها نگران بودند اما این بازیکن انگلیسی عملکرد مطمئنی در خط دفاع داشت. اسمالینگ یاران جوان کناری خود را به خوبی رهبری کرد و یک چالش عالی در نیمه دوم در برابر دنی ولبک به نمایش گذاشت تا بعد از ظهری به یاد ماندنی داشته باشد.

2- دخیا یکی از بهترین های دنیاست

در مواردی که بازیکنان آرسنال از خط هافبک کم تجربه قرمزها رد می شدند به دیواری به نام دخیا برمی خوردند که نمی توانستند در آن شکاف ایجاد کنند. این اسپانیایی تعدادی دفع توپ خارق العاده در نیمه اول از جمله سیو شگفت انگیزی در برابر جک ویلشر داشت که باعث شد زمینه برد بازی برای یونایتد فراهم شود. لوییز فن خال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ادعا کرد که دخیا هنوز جای پیشرفت دارد، اما در حال حاضر سخت است که ببینیم چگونه این امر محقق می شود.

3- فن خال دست ونگر را خوانده بود

جمع شدن در نیمه خودی، دفع پرسینگ ، ضد حمله برق آسا – این ها عملکردِ نوعیِ یونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن در بازیهای خارج از خانه در برابر آرسنال بود. و به نظر می رسد رئیس کنونی شیاطین سرخ می داند که چگونه همتای فرانسوی خود را شکست داده و یک نتیجه عالی در استادیوم امارات کسب کند، که نشان از آینده ای روشن(برای تیم) دارد. تماشاچیان ممکن است شانس خود برای پیروزی را در 30 دقیقه ابتدایی بازی از دست رفته می دیدند اما در دقایق بعدی بازی آنها از نظر تاکتیکی غافلگیر شدند(مبهوتِ تاکتیک یونایتد شدند).

4- یونایتد در جمع 4 تیم برتر خواهد بود

با سکندری خوردن های لیورپول و خارج شدن تاتنهام از جمع مدعیان، یونایتد تنها نیازمند حفظ ثبات خود در این فصل است تا بتواند به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. نتیجه گیری در بازیهای خارج از خانه می تواند برای سبقت گیری از رقبا برای رسیدن به 4 تیم نهایی لیگ بسیار مفید باشد و این پیروزی به احتمال زیاد سکوی پرتابی برای قرمزها برای بازگشت به جمع برترین های اروپا خواهد بود.

5- ممکن است زمان استراحت فن پرسی فرا رسیده باشد

یکی از معدود نکات منفی این شب بزرگ برای یونایتد عملکرد رابین فن پرسی بود. تا به امروز او هواداران سابق خود(هواداران آرسنال) را با یک گل یا یک بازی سطح بالا ساکت می کرد، اما هیچ کدام از این دو مورد در این بازی وجود نداشت. این بازیکن هلندی در اکثر بازیهای این فصل فرم ناامید کننده ای در خط حمله داشته است. جیمز ویلسون به عنوان یک تعویضی دیرهنگام شانس زیادی برای درخشش نداشته است، اما کیفیت فیزیکی، اشتیاق و آمار خوب گلزنی او برای تیم رزرو به این معنی است که او شایستگی قرارگیری در ترکیب اولیه تیم در آینده نزدیک را دارد.

۰ Comments