جایگزین مسیر

آشکار شد : گیگز مانع انتقال تیاگو در تابستان گذشته

by | خرداد , ۱ , ۱۳۹۳

ستاره ی بایرن مونیخ تیاگو آلکانترا می توانست دراین فصل بازیکن منچستریونایتد باشد، اگر با مخالفت رایان گیگز مواجه نمی شد. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  اکسپرس گزارش می دهد که تابستان گذشته یونایتد بر سر انتقال آلکانترا با بارسلونا به توافق رسیده بود و تست های پزشکی تنها مانع باقی مانده برای تأیید این انتقال بود.

اما دیوید مویس با مربیانش درباره ی این اقدام صحبت کرده و گیگز مخالفت نموده است، گزارشات مدعی هستند که به نظر گیگز، آلکانترا” بازیکن منچستر یونایتد نیست “ .

برطبق گفته های روزنامه نگار یان مک گری، وقتی مویس از گیگز توضیح خواست او گفت : ” بازی کردن برای باشگاه چیزی بیشتر از فوتبالیست بودن است. این راجع به نگرش و قصد شماست، این راجع به هر چیزی ست که شما می خواهید. هرچیزی در پیکره ی شما، هر سلول، باید بخواهد تا برای منچستریونایتد بازی کند، زندگی کند . من فکر نمی کنم او یک بازیکن منچستریونایتد باشد.”

و طبق گفته ی مک گری، باشگاه فوراً انتقال را متوقف کرد.

آلکانترا نهایتاً تصمیم گرفت تا به پپ گواردیولا در بایرن مونیخ ملحق شود. علاوه بر این، مک گری اشاره می کند که موضوع آلکانترا ممکن است شروعی بر پایان ارتباط مویس با گیگز بوده باشد.

هرچند، به نظر می رسد که لوئیز فن خال ممکن است بیشتر به گیگز، به عنوان “شخصیت باشگاه” بعد از گماشتن این فرد مصمم به دستیارش در اولدترافورد، بها دهد.

حال باید منتظر ماند و دید کدام یک از هدف های فن خال که برای بازی در یونایتد انتخاب می شوند مطابق عقیده ی گیگز خواهد بود.

۰ Comments