جایگزین مسیر

آشنایی با دستیاران فن خال

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

آشنایی با دستیاران فن خال

لوئیس فن خال سرانجام به عنوان سرمربی بعدی منچستر یونایتد انتخاب شد.

بعد از پنهان کاری های دیوانه کننده، بالاخره باشگاه در بعدازظهر دوشنبه این خبر را تأیید کرد.

رایان گیگز به عنوان کمک مربی انجام وظیفه می کند، اما فن خال با خود دو مربی دیگر-فرانس هوئت و مارسل باوت- را به اولدترافورد می آورد.

ما به سابقه مربیگری آنها و رابطه شان با فن خال نگاهی انداخته ایم:

فرانس هوئک(Frans Hoek)

او که در اعلامیه باشگاه یونایتد به عنوان ” کمک مربی، متخصص در دروازه بانی” معرفی شد، تقریبا در تمامی تیم ها همراه فن خال بوده است. وی کارش را به عنوان مربی دروازه بانان آژاکس در سال 1985 آغاز کرد، با آمدن فن خال در 1991 او در پستش باقی ماند. هوئک سپس به بارسا رفت، بعد تیم ملی هلند، بازگشت به بارسا برای کار با فن خال قبل از اینکه راهشان با رفتن فن خال از باشگاه کاتالانی در 2003 از هم جدا شود.

در حالی که فن خال سال 2005 برای مربیگری آ.زد.آلکمار به لیگ هلند برگشت،هوئک در بین سالهای 2006 تا 2009 با تیم ملی لهستان کار می کرد. این تنها دوره ای بود که این دو با هم کار نمی کردند، این دو در بایرن به هم رسیدند و در حال حاضر مشغول آماده سازی هلند برای جام جهانی پیش رو می باشند.

مارسل باوت(Marcel Bout)

برخلاف هوئک، باوت چنین مدت طولانی در کنار فن خال نبوده است. باوت 51 ساله در اعلامیه باشگاه یونایتد به عنوان ” کمک مربی، متخصص در آنالیز(اسکاتینگ) حریفان” معرفی گردیده است. این دو نخست در یک کادر مربیگری بودند، زمانی که باوت هدایت جوانان آ.زد در لیگ رزروها را به عهده داشت، یک سال پس از اینکه فن خال هدایت تیم اصلی آ.زد را به عهده گرفته بود.
بعد از یک سال حضور در تیم هلندی تل استار در 2009، باوت برای پیوستن به فن خال به بایرن مونیخ رفت و این بار او در پستی همانند آنچه قرار است در اولدترافورد به عهده بگیرد کار می کرد. بعد از جدایی فن خال از بایرن در سال 2011،باوت در این تیم ماند و زیر نظر یوپ هینکس بخشی از تیمی بود که فصل پیش موفق به کسب سه گانه شدند.

۰ Comments