جایگزین مسیر

آلن اسمیت در اندیشه مربیگری

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

بازیکن سابق یونایتد, آلن اسمیت, مشتاق است تا آخرین بازیکن سابق شیاطین باشد که دوران ورزشی خود را در مربیگری ادامه می دهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ستاره ام کا دونز پیش از این, مسئولیت هدایت تیم رزرو های لیگ دسته اول را برعهده داشت و توجه خاصی به اتفاقاتی که در کمپ تمرینی AON می گذرد, دارد, جایی که هم تیمی های سابق او نیکی بات, رایان گیگز و فیل نویل همه شان مسولیتی در پست های مربیگری دارند.

اسمیت به سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت: من تصمیم دارم مدرک مربیگری خودم را دریافت کنم اما برای تحقق این هدف, من قصد دارم به ایرلند شمالی بروم, همانطور که می دانید تا آن کارها را آنجا انجام دهم.

“من اکنون جایی در میانه راه هستم اما من می خواهم کاری همانند آن چیزی که پل مک گونیس و وارن جویس(در یونایتد) انجام می دهند , انجام دهم, مشارکت در کارهای تیم و تلاش برای پیشرفت بچه های جوان و تحویل دادن آنها به تیم اصلی.”

“من تجربه حضور در نیمکت را دارم, جایی که شما باید کنار خط بیایید و با کسانی صحبت کنید که شاید زمانی که بازی می کردید, به آنها توجه نمی کردید. خوشبختانه, آنها هنوز من را در مقام یک بازیکن به یاد دارند و می توانند آن چیزی را که من به آنها می گویم, درک کنند.”

“اگر اطلاعاتی که ستاره های جوان دریافت می کنند, از افرادی همچون رایان, فیل و نیکی گرفته شود, همه این جوان ها عملکردی مشابه در یونایتد خواهند داشت, و من فکر می کنم این مسئله فوق العاده ای است. مردم به یاد دارند که آنها همین چند وقت قبل بازی می کردند, بنابراین, آنها اطلاعاتی را که کسب می کنند, به شکلی مستقیم به کار می گیرند.”

۰ Comments