جایگزین مسیر

آلکس امیدوار است پیشرفت کند

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۲

آلکساندر بوتنر مصمم است که پیشرفتی را که در فصل گذشته داشته است همچنان ادامه دهد و هدف نهایی او انتخاب اول سرمربی در پست دفاع چپ تیم است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 24 ساله اول مدال قهرمانی خود را در فصل گذشته بدست آورد پس از اینکه همانند پاتریس اورا عملکرد خوبی در دفاع چپ داشت.

بوتنر می گوید که بودن رقابت در تیم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خوب است و او امیدوار است که در آینده در موفقیت های یونایتد سهم بیشتری داشته باشد.

این مدافع هلندی به PA Sport گفت : چند ماه اول در فصل گذشته برای من سخت بود. من باید در تیم جدیدم جا می افتادم. اما من فکر می کنم که عملکرد بسیار خوبی داشتم. من 13 بازی انجام دادم که آمار خوبی است. این فصل هدف من بودن در بازی های بیشتری است.

“پاتریس فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و در برخی بازی ها, عملکرد خوبی داشت. من او را تحت فشار قرار می دهم زیرا من نیز هنگامی که بازی می کنم, عملکرد خوبی دارم. من فکر می کنم منچستریونایتد به داشتن دو دفاع چپ خوب نیاز دارد. من می خواهم که انتخاب اول در پست دفاع چپ باشم. این هدف من است تا بازی های بیشتری انجام دهم.”

“همه می خواهند مدال های بیشتری بگیرند. فصل آینده من می خواهم که دوباره قهرمان شویم.”

“مدال قهرمانی من در خانه ام در هلند قرار دارد. همه می خواهند آن را ببینند. من ساختن خانه جدیدی را آغاز کرده ام و چیزی شبیه به آن(منظور مدالش) جای مخصوصی خواهد داشت. باورنکردنی است که من در اولین فصل حضورم در منچستریونایتد مدال گرفتم, اما من مدال های بیشتری می خواهم.”

“ما می خواهیم هر بازی را ببریم. ما می خواهیم دوباره قهرمان شویم و تیم بسیار خوبی را داریم تا به این مهم دست یابد.”

۰ Comments