جایگزین مسیر

آموس: دیوید شایسته کسب این عنوان بود

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

بن آموس به تمجید از دیوید دخیا سنگربان شماره یک شیاطین سرخ پرداخته است و دلیل اینکه این دروازه بان اسپانیایی شایسته بهترین عناوین است را توضیح می دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دخیا در پایان فصل جاری توانست دو جایزه برترین بازیکن سال باشگاه از طرف هواداران و هم تیمی های خود را دریافت کند. آموس دروازه بان جوان یونایتد که در فصل گذشته در کنار این دروازه بان اسپانیایی تمرین کرده است, هم اکنون می گوید که دوستش شایسته بیشتر از این ها می باشد.

بن به شبکه باشگاه گفت:

من نیز به او رای دادم زیرا او در طول فصل جاری نشان داد که شایسته این عنوان است و عملکرد بدون نوسان خوبی داشت, ویژگی که دقیقا همان چیزی است که شما از یک دروازه بان می خواهید. برای باشگاه فصل جاری به خوبی پیش نرفت, اما او یکی از بازیکنانی بود که عملکرد خود در سطح خوبی حفظ کرد.

من از طرف همه کسانی که در باشگاه حضور دارند به شما می گویم که همه در این باره اتفاق نظر دارند. ثبات و استحکام او در دروازه باعث شد تا او از دیگر بازیکنان متمایز باشد و سخت است که بتوان بازی بدی از او را مثال زد.

پس از جایزه باشگاه, او در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی نیز قرار گرفت تا تمام این عوامل میزان پیشرفت دخیا را از زمانی که به عنوان دروازه بان جوانی به منچستر آمد, نشان دهد. او به منتقدان خود نشان داد که اشتباه فکر می کردند.

آموس در ادامه می گوید:

6 تا 12 ماه اولی که او به باشگاه آمده بود, دوره ای بود که او خودش را با تیم وفق می داد و به همین خاطر به نظر او شوکه شده بود, اما مدت زیادی نکشید که او از این مرحله عبور کرد و بازی خود را با تیم وفق داد. این همان کاری است که شما برای تبدیل شدن به یک بازیکن درجه یک باید انجام بدهید.

من درس های زیادی از او آموختم, همانگونه که از دروازه بان های دیگری نیز که در کنارشان تمرین کرده ام, چیزهای زیادی آموخته ام. او زیاد وابسته به سبک خودش نیست و من فکر نمی کنم دروازه بان دیگری وجود داشته باشد که شما بتوانید سبک هوشمندانه دخیا را با او مقایسه کنید. او همچنین مشخصه های عجیبی نیز دارد که من می پسندم.

۰ Comments