جایگزین مسیر

آنخلو هنریکوئز می خواهد در ویگان بماند

by | خرداد , ۶ , ۱۳۹۲

مهاجم منچستریونایتد آنخلو هنریکوئز می خواهد قرارداد قرضی خود با ویگان را تمدید کرده و یک فصل دیگر هم در این تیم بماند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 19 ساله  در ژانویه امسال به طور قرضی به ویگان ملحق شد اما به سختی توانست در ترکیب اولیه تیم جایی برای خود باز کند و تنها 8 بار در مجموع تمام رقابت ها برای ویگان به میدان رفت.

با این حال, با سقوط ویگان به لیگ دسته اول در پایان این فصل, او شاید فرصت های زیادی پیدا کند تا در ترکیب ثابت ویگان به میدان رود. با توجه به این مسئله, این بازیکن تیم ملی شیلی اذعان کرده است که در نظر دارد برای مدت کوتاهی دیگر دور از باشگاه اصلی خود یعنی یونایتد سپری کند.

.

.

هنریکوئز به ویگان اتلتیک پست گفت: من نتوانستم زیاد بازی کنم که بدیهی است  هنگامی که در ژانویه به اینجا آمدم هدفم بود. اما تنها بودن در کنار یک تیم لیگ برتری که تجربه بازی در تیم اول را برای من داشت و یادگرفتن از بازیکن های دیگر و تیم های دیگر, برای من خیلی مفید بود.

من از بودن در اینجا لذت بردم و اگر امکان این باشد که دوباره در اینجا بازی کنم نمی خواهم این فرصت را ازدست بدهم. چه کسی می داند؟ شما همیشه چیزهای جدیدی از مربیان و بازیکنان جدید یاد می گیرید. یکی از هدف ها برای بازی کردن این مسئله است و امیدوارم هنگامی که به الدترافورد برگردم چیزهای را که یادگرفته ام نشان دهم.

این مهاجم مرکزی در تابستان گذشته از باشگاه ینیورسیداد شیلی به جمع شیاطین سرخ پیوست.

۰ Comments