جایگزین مسیر

آندره آ پیرلو نبوغ پل اسکولز را تحسین می کند

by | خرداد , ۱۲ , ۱۳۹۴

 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 

باشگاه هواداران پل اسکولز هنوز هم عضو دیگری دارد.

هافبک سابق منچستریونایتد به خاطر استایل (فرم) بازیش در زمین ، بیش از دیگران مورد تحسین و ستایش توسط هواداران باشگاه یا بزرگان فوتبال در این قاره قرار می گیرد.

آندره آ پیرلو هافبک یوونتوس پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

من بسیار خوش شانس بوده ام که با بازیکنان شگفت انگیز زیادی در طول حرفه ام بازی کرده ام ، اما اگر می توانستم یکی از کسانی که شانس بازی کردن با وی را نداشته ام انتخاب کنم ، او پل اسکولز خواهد بود.
یکی از بزرگانِ کل تاریخ. یک نابغه در زمین بود، اما بسیار متشخص . او در زندگی خصوصی اش بسیار ساکت و اطرافش هیچگونه سر و صدایی وجود نداشت. من احترام زیادی برای او قائلم.

این دو برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا 1999 وقتی منچستریونایتد در برابر اینترمیلان بازی کرد رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. تا زمانی که پیرلو به آ ث میلان منتقل شد آنها چندین بار با یکدیگر بازی کردند.

ژاوی هافبک بارسلونا بزرگترین تحسین کننده فوتبال پل اسکولز می باشد.

در 15 الی 20 سال اخیر ، بهترین و کامل ترین هافبک میانی جهان که من دیده ام پل اسکولز است. من با ژابی آلونسو درباره این موضوع بسیار صحبت کرده ام. او یک بازیکن حیرت انگیز است که قابلیت های فراوانی دارد. او می تواند پاس گل بدهد، گل بزند، قوی است، هیچ وقت توپ و مالکیت آن را از دست نمی دهد. اگر او اسپانیایی بود موفقیت های بیشتری کسب می کرد و از او تقدیر می شد.

۰ Comments