جایگزین مسیر

آندر هررا: از حضور در منچستریونایتد بسیار خوشحال هستم

by | آذر , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد: مدتی است که اخباری از علاقه ی آندر هررا  برای ترک یونایتد توسط خبرگذاری های متفاوتی منتشر شده است. حال این بازیکن ۲۶ ساله به واکنش در برابر این شایعات پرداخته است و اعلام کرد که در الدترافورد “خیلی خوشحال” است.

آندر هررا دو بازی اخیر منچستریونایتد را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده است ولی پیش تر از این نیز گزینه ی اول حضور در ترکیب اصلی تیم نبوده است. فن خال تاکنون از هررا در پست های متفاوتی استفاده کرده است. روز گذشته یک روزنامه مدعی شد که این بازیکن قصد دارد تا یونایتد را ترک کند و هررا به این خبر واکنش نشان داده است.

حال آندر هررا اسپانیایی با انتشار تصویری از یکی از مصاحبه های خودش این شایعات را رد کرده است. هررا در توییتر با انتشار پیام “ مصاحبه ی من در هفته ی گذشته, من از حضور در منچستریونایتد بسیار خوشحال هستم” در کنار تصویری از مصاحبه ی خودش که به چاپ رسیده است خیال هواداران را راحت کرده است.

نمیخواهم که رویای کنونی ام به پایان برسد

نمیخواهم که رویای کنونی ام به پایان برسد

در متن این مصاحبه هررا اعلام کرده است که دوست ندارد رویای کنونی او به پایان برسد و میخواهد تا زمانی که ممکن است در این باشگاه به بازی بپردازد.

آندر هررا تاکنون ۴۵ بار برای شیاطین سرخ بازی کرده است و در این مدت موفق شده است ۱۱ گل را به ثمر برساند. هررا در زمانی که به یونایتد پیوست در مصاحبه ی خودش این انتقال را اینگونه توصیف کرد.

وقتی که من در اسپانیا بودم همیشه به بازی در بهترین تیم های دنیا فکر میکردم و یونایتد بزرگترین و محبوبترین باشگاه است. همین باعث شد تا من بهترین تلاش هایم را انجام دهم. من در مدت حضورم در اسپانیا خیلی حرفه ای بودم و سعی میکردم که همیشه مفید باشم و حالا من اینجا هستم. من معتقدم که سخت ترین کار این است که در یک باشگاه ماندگار شوید. این سخت است که به یک تیم بزرگ اضافه شوید و ماندن در اینجا سخت تر خواهد بود و باید به سختی تلاش کنید. اینجا باشگاه بزرگی است و همه بازیکنان میخواهند که برای یونایتد بازی کنند و این کار را دشوار تر میکند. من میخواهم که برای جایگاهم در تیم بجنگم و من این کار را میکنم و جایگاه خودم را به دست می آورم.

۰ Comments