جایگزین مسیر

آنچه آموختیم: منچستر یونایتد ۱-۰ استون ویلا

by | فروردین , ۲۹ , ۱۳۹۵

آنچه آموختیم: منچستر یونایتد ۱-۰ استون ویلا

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – انتخاب بین دوباره دیدن بازی و یا مشاهده خشک شدن بوم نقاشی، من نظاره کردن خشک شدن بوم نقاشی را انتخاب می کنم. خسته کننده به شدت، بی حس کردن مغز در برابر فکر کردن و چندین و چند صفت دیگر به انتخاب خودتان؛ می توان در وصف این بازی نام برد. سه امتیاز نکته ای است که به ذهن می رسد و امید کمی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم زنده باقی ماند. در اینجا آنچه از این بازی آموختیم را برای شما ارائه می دهیم.

هنوز به ممفیس امیدی هست.

او با بهترین مدافعین جهان روبرو نشد، اما در این بازی ممفیس مسلماً بهترین بازیکن در پیراهن سرخ یونایتد بود. او از آن دست بازیکنانی است که ما طرفداران باید به او اجازه دهیم که قدم های کوچک رو به جلو بردارد و در این بازی او خود را اثبات کرد. خیر، او گلزنی نکرد و حتی نقشی در گلی که به ثمر رسید نداشت؛ اما هر بار که توپ را در اختیار می گرفت به دنبال خلق موقعیت، شوت زنی و یا ایجاد سرگرمی برای سکونشینان بود. همچنین بدشانس بود که در وقت های اضافی نتوانست گل بزند. بازی بهتری از او مشاهده کردیم و برای ادامه پیشرفت در ادامه فصل او را مورد حمایت و تشویق قرار می دهیم.

رونی پوسیده و ماتا رهگذر

این بازی بود که یونایتد از فرصت خود استفاده کند و به برخی بازیکنان استراحت دهد و برخی دیگر که فرصت نیاز دارند را به بازی بگیرد، اما ماتا نیاز به فرصت ندارد و باید حذف شود. با اینحال عملکرد ضعیف دیگری از سوی این بازیکن اسپانیایی در این فصل که با فاصله ی زیادی از خوب، بد محسوب می شود. هنگامیکه شب اوست او غیر قابل مهار است. اما بنده به شخصه فراموش کرده ام که بازی خوب او چه احساسی دارد! او کاری نکرده است که مستحق جایگاهش باشد. رونی هم ضعیف بود، اما این می تواند مجاز باشد. می توانید بگویید که دو ماه بود که بازی نکرده و لمس توپ هایش مانند حرکت بر روی ترامپولین (تخته فنری که بر روی آن بالا و پایین می پرند) بود و قدرت پاسکاری چیزی بی مانند به آن نبود. با این وجود، بازگشت رونی به منزله قطعی بودن بازی کردن آنتونی مارسیال و جسی لینگارد در بازی میان هفته نیست!

فاصله در ترکیب وجود دارد

با توجه به حذف تیموتی فوسو منساه، جسی لینگارد و آنتونی مارسیال از ترکیب اصلی دو حقیقت وجود دارد:

[line_list]

  • ۱- هیچ کدام از آنها بیشتر از ۲۴ سال سن ندارند و آنقدر برای تیم مهم هستند که نیاز به استراحت دارند و این پاسخی به عملکرد ضعیف بازیکنان بزرگتر تیم است.
  • ۲- آنها با توجه به ترکیب کوچک فعلی یونایتد فرصت بازی به دست آورده اند.

[/line_list]

بیرون گذاشتن این بازیکنان باعث شد که بازی کسل کننده ای را شاهد باشیم اما برای اتفاقات بهتر در دو هفته آینده این تصمیم صورت گرفت.

نتیجه گیری

نکته ی مهم دیگری نیست که در مورد آن صحبت کنم. فکر می کنم که هنوز خسته ام و لغتی پیدا نمی کنم که به خوبی آن را توضیح دهم. مارکوس راشفورد به خیره کردن چشم ها ادامه داد و با اعتماد به نفس گل خود را به ثمر رساند، ۷گل در ۱۲ بازی برای بازیکن جوانی که تنها همان ۱۲ بازی را در رده بزرگسالان انجام داده است یک آمار خیره کننده به حساب می آید. آنتونیو والنسیا با پاس گل خود مرا به سال ها قبل برگرداند و احساسات من را استرس دار کرد؛ زمان هایی که او در روز خود نیست و روی خط فرار می کند و سانترهای زمینی قدرتی انجام می دهد. سخت بود که بازی را تماشا کرد، اما فکر می کنم که ۳ امتیاز ۳ امتیاز محسوب می شود و سخت است که نسبت به آن گله کرد. اگر چه چند گل دیگر بهتر می شد. به امید اتفاقات بهتر در ادامه فصل …

۰ Comments