جایگزین مسیر

آینده ی لینگارد چه خواهد شد؟

by | خرداد , ۲۵ , ۱۳۹۳

در این پست به طور مختصر می خواهیم به بررسی اوضاع بازیکن جوان و مستعد یونایتد، جسی لینگارد، بپردازیم. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به راستی در فصل بعد چه سرنوشتی درانتظار لینگارد خواهد بود؟

تصمیم نگه داشتن جسی لینگارد در منچستریونایتد برای فصل بعد یا دوباره فرستادن او به یک تیم به عنوان یار قرضی، می تواند برای فن خال وقتی سرانجام سکان هدایت منچستریونایتد را به دست می گیرد بسیار دشوار باشد.champiiiiiiiiiiiiiiiiiii

در میان تمام بازیکنان منچستریونایتد که فصل قبل را به طور قرضی برای تیم های دیگر بازی کردند، صحبت های بسیاری در مورد ویلفرد زاها و نیک پاول وجود داشت، اما با نگاهی به گذشته، می توان گفت بازیکنی که بهترین عملکرد را به عنوان یار قرضی یونایتد داشت جسی لینگارد بود.

فصل گذشته، او نقش اصلی را در دو تیم لیگ یکی ایفا کرد و به حق نامش به عنوان یکی از بهترین های چمپیونشیب عنوان شد.

در بیرمنگام، شروع او را تنها می توان به یک رویا تشبیه کرد، چون نمی دانم به جز رویا چه چیزی را می توانید برای زدن چهار گل در اولین بازی برای یک باشگاه گفت. یک شروع متحیرکننده. و نتیجه اش  این شد که بیرمنگام بتواند به سختی و به خاطر تفاضل گل در چمپیونشیب باقی بماند.

در برایتون، او درگیر چالشی متفاوت و با انتظاراتی به مراتب بالاتر بود. هرچند، زمانی که او قرارداد امضا کرد، این تیم از جمع مدعیان پلی آف بسیار دور بود. با این وجود، او نقش بسیار بزرگی در تلاش نهایی آن ها برای مرحله ی پلی آف داشت و نهایتاً در روز آخر چمپیونشیب در رتبه ی ششم ایستادند. متاسفانه، آن ها با تیم خیلی خوب دربی کانتی روبرو شدند و در مجموع دو بازی 6 بر 2 شکست خوردند، اما لینگارد زننده ی یکی از گل های برایتون بود.

حالا در منچستریونایتد، با شایعاتی که در مورد بودجه ی خرید 200 میلیون پوندی در این تابستان به گوش می رسد، تأکید بر روی رشد جوانان به نظر متوقف شده است. به همین خاطر، این موضوع چه مفهومی برای لینگارد دارد؟

او در مدتی که قرضی بازی کرده همه چیز را ثابت کرده است و می تواند شانس حضور در تیم اصلی یونایتد را به دست بیاورد، هرچند، وقتی با رقبایی که اکنون وجود دارند بعلاوه ی چهره های جدیدی که ممکن است به تیم ملحق شوند، کار برای او دشوار خواهد بود.

گرچه او شایستگی قرار گرفتن در سطحی بالاتر از ویلفرد زاها و حتی نیک پاول را هم دارد، یک انتقال قرضی دیگر می تواند در انتظار لینگارد باشد. برای بازیکنی که در دسامبر 22 ساله می شود، این سوال مطرح می شود که آینده ی درازمدت او در باشگاه چگونه خواهد بود؟

[highlight]شما وضعیت لینگارد را در فصل بعد چگونه می بینید؟ [/highlight]

۰ Comments