جایگزین مسیر

آکادمی : رنه موئلشن به دنبال لارنل کول

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بنا بر گزارش دیلی میل وینگر جوان و با استعداد منچستر یونایتد لارنل کول با انتقال به فولام شگفتی نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر 20 ساله شیاطین که در سیستم آکادمی باشگاه پرورش یافته به دنبال جوانانی هم چون پوگبا ، موریسون و داهلی الدترافورد را ترک می کند.

رنه موئلشن می خواهد با استفاده از بازیکنان منچستریونایتد به تیمش اعتبار ببخشد ، او فصل قبل در تیم قهرمان لیگ برتر زیر نظر الکس فرگوسن کار می کرد.

رنه که به تازگی به عنوان رئیس فولام انتخاب شده است به دنبال این است که تیم خودش را به روزهای خوب برگرداند در همین راستا به دنبال آوردن چند بازیکن جدید به تیمش است ، به نظر می رسد او از دیوید مویس درخواست کند تا لارنل کول را به خدمت بگیرد.

موئلشن به خوبی بازیکنان آکادمی یونایتد را می شناسد به همین خاطر امیدوار است بتواند با لارن کول به توافق برسد ، او (کول) فقط یک بازی برای تیم بزرگسالان انجام داده است.

اخیرا دیوید مویس با بازی دادن به عدنان یانوزای نشان داده است مانند فرگوسن توجه خاصی به سیستم پایه دارد ، اما تا کنون کول را برای بازی انتخاب نکرده است ؛ کول می تواند برای بازی کردن در لیگ برتر به فولام برود.

۰ Comments