جایگزین مسیر

آکادمی:عملکرد قرضی ها؛پاول،ماکدا و برادران کین

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نگاهی می اندازیم به بازیکنان قرضی منچستریونایتد در لیگ چمپیونشیپ که ممکن است برخی از آنها در ژانویه به باشگاه برگردند.

1-مایکل کین در هر سه بازی دربی کانتری در این مقطع زمانی بازی کرد و باعث شد تا تیمش بتواند در رتبه 4م جدول بایستد ؛ با وجود مایکل کین دربی کانتری در این مسابقات فقط دو گل دریافت کرده است و همچنین نمایش کین به قدری خوب بوده است تا استیو مک کلرن را تحت تاثیر قرار دهد تا مدت زمان قرارداد وی را بیشتر کند.

پ.ن : قرارداد مایکل کین همین امروز تا پایان ژانویه تمدید شد.

2-برادر دوقلوی او ویل کین در “باکسینگ دی” در مقابل بیرمنگام از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و در 20دقیقه پایانی به میدان آمد اما نتوانست گلی به ثمر برساند و تیمش را از تساوی 0-0 نجات دهد ؛ قرارداد قرضی وی در روز اول سال جدید میلادی به پایان می رسد.

3-نیک پاول به دلیل مصدومیت بازی “باکسینگ دی” را از دست داد اما او در مقابل بیرمنگام و بارنلی به بازی برگشت ، پاول که بیشتر یک هافبک تهاجمی است زیر نظر “اووه رزلر” به عنوان مهاجم مورد استفاده قرار گرفت. اگر چه این بازیکن جوان در هر دو بازی ، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با توجه به قرارداد قرضی بلند مدت او و همچنین بازی های خوب باید دید وی پاول همچنان در ویگان خواهد ماند یا به باشگاه فرخوانی می شود.

4-فردریکو ماکدا در هر سه بازی برای دانکستر به میدان رفت اما نتوانست گلی به ثمر برساند. دو شروع و 20 دقیقه بازی که به ایپسویچ تاون 3-0 باختند ، 0-0 با میوال مساوی کردند و در دقایق پایانی 2-1 از کویینز پارک شکست خوردند.پاول دیکو رئیس دانکستر میگوید : ماکدا قراردادش تمام شده و به یونایتد برمیگردد اما امیدواریم بتوانیم دوباره اورا به خدمت بگیریم.

5-جسی لینگارد در بازی “باکسینگ دی” در مقابل ویگان با تکل بدی که روی پای یوردی گومز رفت باعث شد تا اخراج شود و بعد ازآن هم دیگر بازی نکرد ، قرار داد وی در روز اول سال جدید میلادی به پایان می رسد.

6-تایر بلکت در روز اول سال جدید میلادی به بلکپول بازگشت ، از 7 دسامبر تا کنون او فقط یک بازی انجام داده است اما در همان بازی هم در چمپیون شیپ با نتیجه 2-0 به شفیبد باختند تا فرم بد خود را ادامه دهند.

7-رایان تونیکلیف همیشه در ایپسویچ تاون حاضر است ، در بازی قبلی هم با حضور در ترکیب موفق به پیروزی مقابل دانکستر شدند ، در بازی های قبل از آن به تساوی مقابل چارلتون و بورنموث رضایت داده بودند. او در هر سه بازی گذشته تیمش حضور داشته همچنین رئیس میک مک کارتی مشتاق است تا او را در نیمه دوم فصل نیز همراه داشته باشد.

آنخلو هنریکوئز ، به به و مارنیک ورمیشل در بازه زمانی کریسمس بازی نکرده اند لیگ آنها در زمستان تعطیل می باشد.

۰ Comments