جایگزین مسیر

آیا این خطرناک‌ترین اتفاقی بود که در فوتبال دیده‌ای؟!

by | دی , ۵ , ۱۳۹۱

دیدار تیم‌های سوانسی سیتی و منچستریونایتد از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان این دیدار اشلی ویلیامز، کاپیتان سوانسی در حالی که رابین فان پرسی روی زمین افتاده بود، توپ را به سر او کوبید. این موضوع موجب درگیری فان پرسی با ویلیامز شد و داور در نهایت به 2 بازیکن کارت زرد نشان داد.

در پایان دیدار الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این بدترین صحنه‌ای بوده که در دوران طولانی حضور خود در فوتبال دیده‌ است. فان پرسی ممکن بود کشته شود!

در زیر نگاهی به برخی کارهای خطرناکی که بازیکنان منچستریونایتد در زمین فوتبال انجام داده‌اند اشاره می‌شود.

 

1. آوریل 2001 – روی کین و الف هالند

روی کین معتقد بود در دیدار پیشین، هالند موجب پارگی رباط پای او شده است. او مدت زمانی طولانی برای گرفتن انتقام از مدافع منچسترسیتی صبر کرد تا اینکه تا تکلی بسیار خطرناک او را مدت‌ها خانه نشین کرد.

 

 

2. ژانویه 1995 – اریک کانتونا و حمله به متیو سیمونز (تماشاگر)

کانتونا که به خاطر لگد زدن به ریچارد شاو، مدافع کریستال پالاس از زمین مسابقه اخراج شده بود، مورد توهین بسیاری از هواداران حاضر در ورزشگاه سلهرست پارک قرار گرفت. او در حال ترک کردن زمین بود که با ضربه‌ای به سبک ورزش کونگ فو به سیمونز حمله کرد. کانتونا به خاطر این حرکت 9 ماه محروم شد.

 

 

3. آوریل 2011 – پل اسکولز و پابلو زابالتا

در دیدار تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی، پل اسکولز، هافبک کهنه کار یونایتدها با تکلی خطرناک، پای مدافع آرژانتینی حریف را به این روز انداخته است.

 

 

۰ Comments