جایگزین مسیر

آیا بالاخره انتقال ویدال به یونایتد نهایی خواهد شد؟

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۳

پس از انتشار اخباری مبنی بر انتقال ویدال به یونایتد از سوی روزنامه ای شیلیایی و سپس مصاحبه ویدال با این روزنامه, همچنان اخبار و شایعات متفاوتی درباره انتقال ویدال به یونایتد مطرح می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اخبار تمایل باشگاه #منچستریونایتد به خرید آرتورو #ویدال از ماه ها پیش در خبرگزاری های اروپایی مطرح می شد اما هیچگاه تا به این حد پس از انتصاب فن خال و شروع جام جهانی جدی نشده بود

هواداران یونایتد این روزها اخبار متفاوتی درباره انتقال ویدال به یونایتد شنیده اند. در روزهای اخبر با ادعای روزنامه شیلیایی مبنی بر توافق طرفین برای این انتقال هواداران یونایتد دوباره امیدوار شدند. این امیدواری با مصاحبه ویدال نیز کمی بیشتر شد.

پس از قرارداد یونایتد با آدیداس نیز اخباری منتشر شد مبنی بر تقاضای مبلغ بالایی از سوی یوونتوس اما روزنامه توتواسپورت مدعی شد پیشنهادی حول و حوش 43 میلیون یورو برای این انتقال کافی خواهد بود.

با این حال گفته می شد مدیر برنامه های ویدال, فرناندو فلیسویچ با هر دو طرف در حال مذاکره می باشد تا طرفین را راضی به این انتقال کند. اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیر برنامه های ویدال هر روز با مدیر ورزشی یووه در حال مذاکره است تا انتقال نهایی شود.

پس از انتشار این اخبار گوناگون, این پرسش مطرح می شود که آیا باشگاه دیگری وجود دارد که برای خرید یک بازیکن تا این حد با وضعیت پیچیده ای روبرو شود. هواداران یونایتد با چنین شرایطی غریبه نیستند. آنها در گذشته در انتقال اسنایدر, آزار, تیاگو آلکانترا شاهد چنین اتفاقاتی بودند و اکنون در انتقال ویدال منتظر خاتمه یافتن این اتفاقات می باشند.

در شرایطی که خبرگزاری های بریتانیایی خبر از نهایی شدن انتقال می دادند, در عرض 24 ساعت خبر از منتفی شدن این انتقال می رسید. سپس با خبر دیگری هواداران یونایتد امیدوار می شوند و این داستان ادامه دارد.

اما علی رغم خبرهایی که در بریتانیا منتشر می شود, روزنامه های ایتالیایی همواره به نهایی شدن این انتقال با دید مثبتی نگاه می کنند. پس از انتشار اخباری درباره تلاش مدیر برنامه های ویدال, گفته شد که پیشنهاد یونایتد برای ویدال 50 میلیون یورو(39/87 میلیون پوند) بوده است. رقمی که بیشتر 34 میلیون پوندی می باشد که رسانه های بریتانیایی مدعی شده اند. همچنین گفته می شود حقوق سالیانه ویدال در یونایتد دو برابر خواهد شد. در قرارداد پیشنهادی یونایتدویدال سالیانه 8 تا 9 میلیون یورو(6/38 تا 7/14 میلیون پوند) دریافت خواهد کرد.

پس از انتشار این اخبار, گفته می شد که رقم پیشنهادی یونایتد کمک بسیاری به یوو خواهد کرد و این باشگاه می تواند این مبلغ را صرف برخی اهداف خود بکند. آنچه که مشهود بود ادعای خبرگزاری ها درباره امکان پذیر بودن این انتقال بود.

اما در شرایطی که دیروز دوباره همانن روزهای گذشته شایعات درباره انتقال ویدال در رسانه های بریتانیایی ادامه داشت, استعفای کونته بعد تازه ای به این قضیه داد.

پس از استعفای کونته روزنامه ایتالیایی گازتا دلا اسپورت درباره رویکرد اشتباه یووه در بازار نقل و انتقالات سخن گفت و دلیل استعفای کونته را شکست باشگاه در جذب آلکسیس سانچز یا خوان کوادرادو و همچنین عملکرد ضعیف بیانکونری ها در انتقال اورا از یونایتد دانست.

پس از صحبت های فراوان درباره دلایل جدایی کونته, در این حین خبری منتشر شد درباره اینکه یونایتد پیشنهاد خود برای جذب آرتورو ویدال را افزایش داده است و با یوونتوس نیز به توافق رسیده است.

اکنون زمانی که شما این مطلب را می خوانید رسانه های بریتانیایی کم کم کار خود را شروع کرده اند و هواداران یونایتد نیز همانند روزهای گذشته شاهد اخبار این روزنامه ها درباره انتقال ویدال خواهند بود, با این امید که بالاخره این داستان به پایان برسد و سایت رسمی باشگاه نهایی شدن این انتقال را اعلام کند.

۰ Comments