جایگزین مسیر

آیا بالاخره کاروالهو به یونایتد می آید؟!

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد شیاطین سرخ بیش از پیش به خرید ستاره جوان اسپورتینگ لیسبون, ویلیام کاروالهو نزدیک شده اند, خبر می رسد که باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون برای پیدا کردن جانشین احتمالی برای این بازیکن جوان وارد عمل شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه باشگاه اسپورتینگ لیسبون قصد دارد جانشینی برای ستاره 21 ساله خود ویلیام کاروالهو پیدا کند, به نظر می رسد منچستریونایتد بتواند در تابستان این ستاره جوان پرتغالی را به الدترافورد بیاورد.

در ماه های گذشته دیوید مویز بارها بازی این بازیکن جوان را از نزدیک مشاهده کرده است و گفته می شود کاروالهو یکی از اهداف اصلی مویز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی می باشد, رفم بند آزاد سازی کاروالهو 37/5 میلیون پوند می باشد.

روزنامه میرور چاپ انگلستان در خبری مدعی شده است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون به دنبال خرید استوریل بازیکن 27 ساله گونکالو سانتوس با مبلغ 400 هزار پوند می باشد تا در صورت جدایی احتمالی کاروالهو این بازیکن را جایگزین او کند.

 

این روزنامه همچنین مدعی شده است که یونایتد قصد ندارد مبلغی در حدود 40 میلیون پوند برای این ستاره جوان که 4 سال از قرارداد کنونی اش با اسپورتینگ باقی مانده است, پیشنهاد بدهد اما با توجه به علاقه باشگاه های بزرگ دیگر اروپایی برای خرید کاروالهو شاید مویز مجبور بشود برای خرید این هافبک تدافعی مبلغی بیشتر از ارزش واقعی این بازیکن پیشنهاد بدهد.

۰ Comments