جایگزین مسیر

آیا بینز با وجود مصدومیت در ژانویه به یونایتد می پیوندد؟

by | آذر , ۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران لیتون بینز که در دربی مرسی ساید که بازی میان اورتون و لیورپول به انجام رسید دچار مصدومیت مچ پا شد آیا با وجود این مصدومیت منچستر یونایتد باز به دنبال بینز در ژانویه می باشد.!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی میرور بینز در بازی مقابل لیورپول در دربی مرسی ساید از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جدی شده است و آیا بینز در ژانویه با وجود این مصدومیتش به یونایتد می پیوندد یا خیر.

بازیکن انگلیسی در سال جدید هدف جدی منچستر یونایتد به حساب می آید ولی به گزارش دیلی استار این دفاع انگلسیس انتظار می رود 1 ماه یا بیشتر دور از میادین باشد.

دیوید مویس سرمربی سابق اورتون تنها مروان فلینی را از اورتون به خدمت گرفته است و به گزارش خبرگزاری ها به دنبال لیتون بینز ستاره 28 ساله سابق خود نیز می باشد مروان تنها خرید خوب مویس در تابستان بود که با 27.5 میلیون پوند به یونایتد پیوست.

با توجه به گزارشی که دیلی استار منتشر کرده است مربی اسکاتلندی سخت به دنبال بینز می باشد و سران اورتون نیز کمتر از 20 میلیون پوند او را به یونایتد نمی فروشند.

روبرتو مارتینز در بازی لیورپول ضربه سختی خورد و لیتون بینز یکی از بازیکنان خوب خود را در دفاع به مدت 4 هفته یا بیشتر از دست می دهد او در دسامبر که برای همه تیم ها حساس می باشد بینز را در اختیار نخواهد داشت.

با این حال انتظار می رود با وجود این مصدومیت شانس به خدمت گرفتن لیتون بینز به وسیله منچستر یونایتد بیشتر شود و او در ژانویه به منچستر نقل مکان کند.

نظر شما درباره بینز چیست آیا او با وجود مصدومیت به یونایتد می پیوندد؟

۰ Comments