جایگزین مسیر

آیا خاویر هرناندز از یونایتد جدا می شود؟

by | تیر , ۲۲ , ۱۳۹۳

به گزارش ساندی پیپل, خاویر هرناندز ماه گذشته احتمال جدایی از منچستریونایتد را در کرد, این خبر زمانی مطرح شد که گفته می شد, ساوتهمپتون قصد دارد او را جذب کند. اما بالاخره چیچاریتو یونایتد را ترک خواهد کرد یا نه؟

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از جدایی ریکی لمبرت ساوتهمپتون سعی داشت تا خلا این بازیکن را با جذب چیچاریتو پر کنند. همانند یونایتد, ساوتهمپتونی ها نیز در آستاه بازسازی بزرگی قرار دارند. آنها بسیاری از بازیکنان خود را ازدست داده اند و اکنون باید با سرمربی جدید تیم را از نو بسازند.

رونالد کومن سرمربی ساوتهمپتون پس از جدایی لوک شاو, آدام للنا و ریکی لمبرت و احتمالا انتقال 25 میلیون پوندی دژان لوورن در روزهای آینده باید تیم ساوتهمپتون را از نو بسازد.

لوبیای سبز کوچک شیاطین سرخ نیز پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی به همراه مکزیک در بازی برابر هلند, گزینه احتمالی ساوتهمپتونی ها برای خط حمله بود, اما بدون شک این انتقال برای چیچا حرکتی رو به عقب محسوب می شد.

در روزهای اخیر گفته شده است که این بازیکن 26 ساله قصد دارد درباره آینده خود با سرمربی جدید لوئیز فن خال صحبت کند. چیچاریتو در سال 2010 از گودالاخارا مکزیک به یونایتد ملحق شد و توانسته تا پایان فصل گذشته 59 گل برای یونایتد به ثمر برساند.

پس از درخشش در چند فصل اول حضورش در الدترافورد, او به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد و با آمدن سرمربی جدید دیوید مویز نیز این شرایط تغییر پیدا نکرد.

دو باشگاه دیگر, اینترمیلان و والنسیا نیز به خرید هرناندز تمایل دارند و همچنان شرایط این بازیکن را زیرنظر دارند. این دو تیم بدون شک مقصد خوبی برای چیچاریتو محسوب می شوند و اگر فن خال حضور در ترکیب ثابت تیم را برای هرناندز تضمین نکند, او بزودی از یونایتد جدا خواهد شد.

اگر فن خال هرناندز را ازدست بدهد, یکی دیگر از بازیکنان محبوب هواداران دیگر در فصل آینده حضور نخواهد داشت؛ پیش از این ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ از یونایتد جدا شدند و اکنون نیز احتمالا پاتریس اورا از یونایتد جدا خواهد شد.

خاویر هرناندز در فصل 2010/11 نقش کلیدی در قهرمانی یونایتد داشت و 20 گل در 45 بازی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. چیچاریتو همواره تعداد گل های خود را در لیگ در فصول مختلف دورقمی می کرد اما سال گذشته موفق به انجام این کار نشد.

هر باشگاه دیگری در اروپا آرزوی داشتن چیچاریتو را دارد و او می تواند با شم گلزنی که دارد در هر لیگی به موفقیت برسد.

هواداران و بازیکنان از جدایی چیچاریتو ناراحت خواهند شد, اما او مطمئنا با انتقال به باشگاهی دیگر می تواند دوباره به روند گلزنی های سابق خود برگردد.

۰ Comments