جایگزین مسیر

آیا دی ماریا قصد دارد به منچستریونایتد منتقل شود؟!

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۳

در روزهای اخیر شایعات متفاوتی درباره جدایی آنخل دی ماریا از رئال مادرید منتشر شده است. منبع اکثر این خبرها روزنامه های اسپانیایی بوده اند. حال اینجا این سوال مطرح می شود که آیا دی ماریا قصد دارد از رئال مادرید جدا شود یا این اخبار ساخته دست روزنامه های اسپانیایی است برای اینکه دی ماریا از رئال مادرید جدا شود؟

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتشار اخبار متفاوتی درباره آینده دی ماریا و لینک شدن این بازیکن با منچستریونایتد و پاریسن ژرمن, قضیه انتقال این بازیکن همانند انتقال آرتورو ویدال ابعاد مختلفی به خود گرفته است.

در روزهای اخیر اخباری در سایت ها بریتانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه #منچستریونایتد با آنخل #دی_ماریا به توافق رسیده است. سایت مترو منبع خبر خود را روزنامه مارکا عنوان می کرد, در حالیکه چنین خبری در این روزنامه اسپانیایی چاپ نشده بود. روزنامه آس نیز مدعی شده بود منچستریونایتد برای خرید این بازیکن پیشنهاد هایی داده است.

پس از انتشار این خبر, تمام خبرگزاری های بریتانیایی با افزودن مطلبی به این خبر یا به معنای واقعی کلمه شایعه باعث انتشار آن شدند. موضوع تمام این خبرها یکسان بود و تنها تفاوت در مبلغ انتقال دی ماریا دیده می شد. برخی خبرگزاری ها صحبت از 40 میلیون یورو می کردند و برخی دیگر مدعی شده بودند مبلغ این انتقال 70 میلیون یورو می باشد.

اما سپس خبر دیگری از سوی روزنامه فرانسوی اکیپ منتشر شد مبنی بر اینکه روزنامه آس گفته است, دی ماریا در آستانه انتقال به پاریسن ژرمن قرار دارد و خود این بازیکن نیز علی رغم پیشنهاد یونایتد قصد دارد به پاریس منتقل شود.

با توجه به علاقه بایکنان بزرگ به انتقال به پاریس و اخباری درباره نارضایتی ادینسون کاوانی و رادامل فالکائو, تصور بر این بود که این خبر صحت دارد و با انتقال رودریگز به رئال, دی ماریا نیز به پاریسن ژرمن منتقل می شود.

اما پس از گزارش ال کانفیدنشال درباره نقشه خورخه مندز برای انتقال رودریگز به رئال, یونایتدی ها به خرید دی ماریا امیدوار شدند, زیرا در این گزارش به این نکته ذکر شده بود که مندز قصد دارد برای آسان شدن انتقال رودریگز, انتقال دی ماریا به یونایتد را نهایی کند.

اما در شرایطی که خبرگزاری های مختلفی, اخبار متفاوتی درباره آینده دی ماریا منتشر می کردند, هیچ کسی به این نکته توجه نداشت که شاید تمام این سناریو فاقد اعتبار باشد.

همانطور که پیش از این در خبر دیگری به ماجرای انتقال مسوت اوزیل و روزنامه های اسپانیایی اشاره کرده بودیم, اکنون نیز سناریو مشابه ای برای جدایی دی ماریا از سوی رسانه های اسپانیایی درپیش گرفته شده است.

در زمان انتقال اوزیل به آرسنال, روزنامه های اسپانیایی اخبار متفاوتی از آمادگی جسمانی این بازیکن گرفته تا زندگی خصوصی اوزیل منتشر کردند. خبر این روزنامه ها درباره اظهارات پدر اوزیل درباره یونایتد و آرسنال و دریافت پیشنهادی بالا برای فروش این بازیکن, همه دست در دست هم دادند تا خود این بازیکن نیز به جدایی اش از رئال مادرید رضایت دهد.

علی رغم اینکه هواداران رئال در قضیه انتقال اوزیل سیاست روزنامه های اسپانیایی را دیده بودند, اما اکنون نیز در شرایطی که سناریو مشابه ای برای انتقال دی ماریا کلید زده شده است, هواداران قصد ندارند مانع از این مسئله بشوند.

هفته ها است که روزنامه های اسپانیایی می گویند رئال مادرید قصد دارد دی ماریا را به فروش برساند تا مبلغ مورد نیاز برای خرید رودریگز از موناکو فراهم شود. هر روز اخبار بیشتری درباره انتقال دی ماریا منتشر می شود.

اکنون نیز روزنامه دیگری در اسپانیا مدعی شده است که خود دی ماریا قصد جدایی دارد. او دیگر به باشگاه رئال مادرید متعهد نیست و می خواهد یکی از پیشنهادهای دریافتی را قبول کند.

اکنون پس از ادعاهای روزنامه های اسپانیایی مبنی بر اینکه دی ماریا قصد جدایی دارد, روزنامه اکیپ فرانسه نیز این بار مدعی شده است باشگاه پاریسن ژرمن از رقابت برای خرید این وینگر آرژانتینی عقب کشیده است. آنها مدعی شده اند که دی ماریا قصد دارد به لیگ برتر برود. به نظر می رسد نقشه روزنامه های اسپانیایی به خوبی پیش رفته است و اگر واقعا یونایتد برای خرید دی ماریا پیشنهاد داده باشد, در روزهای آینده انتقال این بازیکن به الدتراقورد نهایی خواهد شد.

۰ Comments