جایگزین مسیر

تکرار تاریخ توسط رونی برابر منچستر سیتی؟

by | آبان , ۱ , ۱۳۹۴

تکرار تاریخ توسط رونی برابر منچستر سیتی؟

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – این بیشتر از تصادف خواهد بود اگر بار دیگر این اتفاق افتد. اما ما اغلب این نوع اتفاقات عجیب را در فوتبال می بینیم. زیرا در ۱۲ فوریه ۲۰۱۱ شرایط بسیار مشابه بود. منچستر یونایتد با منچستر سیتی برای قهرمانی رقابت می کرد و وین رونی شرایط بسیار بد و سختی در آن فصل داشت.

لمس توپ های نرم او را ترک گفته بودند. در واقع او اغلب شبحی از آنچه که از او انتظار داشتیم بود. منچستر یونایتد کاملاً طلسم شده بود. اما ناگهان در دقیقه ۷۸ او تمام افراد مردد (که بسیاری از آنها فکر می کردند بازی او در ۲۶ سالگی تمام شده است) با آن ضربه کلاسیک قیچی برگردان که منجر به پیروزی در بازی شد، ساکت کرد.

شاید تاریخ بار دیگر خود را تکرار کند. و با تمام بازیکنان جدید فوق العاده ای که باشگاه خریده است، شاید شما هم احساس می کنید که جاگیری در مکان دوم لیگ در صورت بازنگشتن رونی به فرم ایده آل خود غیر ممکن باشد. اما او تنها به یک بازی بزرگ نیاز دارد تا اعتماد به نفس خود را جرقه زده و خط حمله را با سرعت واقعی، نفوذ و تسلط بر بازی رهبری کند.

منچستر بار دیگر یک خط حمله فوق العاده از نظر بازیکنان با استعداد دارد. اما جمع خروجی کنونی ممفیس، مارسیال، رونی و ماتا کمتر از خروجی مورد انتظار از هر یک از آنها است. این چهار نفر باید ما را با بازی خوب خود مدهوش کنند. در عوض آنها ما و حریفان را به جای تسلیم شدن، کسل می کنند.

به نظر می رسد بهبود فرم رونی می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای بازگشت خط حمله به بازی های خوب گذشته خود باشد. ما منتظر آن می مانیم و شاید در روز یکشنبه ما هواداران یک عملکرد خوب از خط حمله خود ببینیم که بتوانیم به آن افتخار کنیم. اگر آنها می خواهند که امتیاز بازی برابر حریف قدرتمند خود را به دست آورند و بار دیگر بر رتبه اول جدول لیگ برتر تکیه بزنند، باید درک و انسجام بیشتری در بازی از خود نشان دهند.

شاید بهتر است آماده دیدن گلی مانند گل قیچی برگردان رونی در روزهای آینده باشید!!!!

۰ Comments