جایگزین مسیر

آیا رونی مایل هست پایان هفته قرارداد خود را تمدید کند؟

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.وین رونی ستاره ی باشگاه منچستریونایتد که قراردادش در سال 2015 به پایان می رسد هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است.

این ستاره ملی پوش هنوز قرار داد خود را تمدید نکرده است و در حال مذاکره برای انجام این کار می باشد.

ولی با توجه به اخباری که این چند روز پخش شده است انتظار می رود وین رونی قرار داد خود را با یونایتد در پایان هفته تمدید کند و این خبر توسط باشگاه منچستریونایتد تایید شود.

اگر این اتفاق رخ دهد وین رونی هفتگی 300 هزار پوند از یونایتد دریافت خواهد کرد که او را به پر در آمدترین بازیکن لیگ جزیره و سومین بازیکن پر درآمد در دنیا پس از کریس رونالدو لیونل مسی خواهد کرد.

قرارداد فعلی رونی در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید ولی روزنامه The Mirror معتقد است رونی قرار داد خود را تمدید کرده است و به زودی اخبار را در این مورد توسط باشگاه منچستر اعلام خواهد شد.

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد اد وودوارد در حال حاضر در تعطیلات وقت خود را می گذراند ولی به نظر می رسد وین رونی و دیوید مویس در حال صحبت در این مورد هستند.

در تابستان گذشته تیم های زیادی از جمله PSG و مخصوصا چلسی به دنبال وین رونی بودند ولی شیاطین سرخ به تمام پیشنهادات برای وی پاسخ منفی دادند.

اما برای مطمئن شدن در مورد آینده وین رونی به نظر باید تا پایان این هفته صبر کرد تا معلوم شود او می ماند یا اتفاق دیگری می افتد.

۰ Comments