جایگزین مسیر

آیا زاها در بازی امروز به میدان خواهد رفت؟

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد امشب در چارچوب بازی های جام اتحادیه برابر نورویچ بازی خواهد کرد. شیاطین سرخ سه روز قبل بازی نفس گیری برابر استوک برگزار کرده اند و به نظر می رسد مویز به برخی بازیکنان اصلی استراحت دهد و زاها فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از به نمایش گذاشتن بازی هایی تماشایی و عملکردی مناسب در بازی های تور پیش فصل یونایتد, اکثر هواداران منچستریونایتد این چنین می اندیشیدند که ویلفرد زاها احتمالا می تواند وارد تیم اصلی شود و از ابتدا برای منچستریونایتد بازی کند. اما این تصور به واقعیت مبدل نشد و تا اینجای کار با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس, این وینگر تکنیکی حتی فرصت یک دقیقه حضور در میدان را پیدا نکرده است.

خبرگزاری ها در این مدت بیکار ننشستند و نظرات مختلفی درباره بازی نکردن زاها ارائه کردند. حتی شایعات بی پایه و اساسی نیز مرتبط با زاها و دیوید مویز منتشر شد که به سرعت زاها این شایعات احمقانه را در صفحه شخصی خود در توییتر تکذیب کرد.

دیوید مویز بالاخره پس از مدت ها درباره وضعیت زاها لب به سخن گشود و تایید کرد که شاید این بازیکن 20 ساله را در ماه ژانویه قرض بدهد, اگر او نتواند فرصت بازی در الدترافورد را پیدا کند. دلایل مویز برای بازی نکردن زاها, رقابت شدید برای پست های مختلف در منچستریونایتد بود و برخی بازیکنان اصلی به این بازیکن جوان ترجیح داده می شوند. رئیس همچنین به این مسئله نیز تاکید کرد که ویلفرد زاها هنوز جای ثابتی در نقشه های او دارد.

.

.

“با حضور نانی, آنتونیو والنسیا, اشلی یانگ, عدنان یانوزای و حتی شینجی کاگاوا, رقابت در پست های مختلفی وجود دارد – که این مسئله باعث می شود ما در این ناحیه ترکیب قوی داشته باشیم.”

مویز در بازی شنبه در جناحین از نانی و کاگاوا استفاده کرد, از این مسئله می توان این نتیجه گیری را گرفت که در بازی امشب شیاطین سرخ, شانس یانوزای, یانگ و آنتونیو والنسیا برای حضور در ترکیب اصلی تیم بیشتر از زاها می باشد. همچنین دنی ولبک نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود مطمئنا به زاها ترجیح داده خواهد شد.

.

.

بهترین کاری که زاها می تواند انجام دهد, این است که به سخت تلاش کردن و تحت تاثیر قرار دادن مربی در تمرینات تیم ادامه دهد و اگر او فرصتی پیدا نکرد تا پیش از سال جدید برای یونایتد بازی کند, انتقالی قرضی به تیمی دیگر مطمئنا به سود او خواهد بود. برگشتن به کریستال پالاس, انتقال عالی برای زاها می تواند باشد, پالاس برای باقی ماندن در لیگ برتر می جنگد و زاها می تواند در این تیم فشار بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

زاها در بازی دیشب تیم زیر 21 ساله های منچستر برابر فولهام در لیگ برتر زیر 21 ساله ها حضور نداشت و این مسئله نشان می دهد که به احتمال زیاد او در بازی امشب برابر نورویچ در جام اتحادیه به میدان خواهد رفت.

۰ Comments