جایگزین مسیر

آیا عدنان پیشنهاد دعوت کوزوو را رد می کند؟

by | اسفند , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.بازیکن 18 ساله ی تیم منچستریونایتد که تا به اینجای  فصل فوق العاده بوده است چندی پیش توسط فدراسیون فوتبال کوزوو برای حضور در این تیم دعوت شد.

اما طبق گزارشاتی که وجود دارد این بازیکن پیشنهاد کوزوو را برای حضور در اولین بازی بین المللی این کشور رد کرده است.

تیم کوزوو در ماه آینده در مقابل کشور ویران شده هائیتی در یک بازی خیریه قرار خواهد گرفت در حالی که این بازی توسط سازمان ملل شناخته شده است و فیفا آن را به رسمیت نمی شناسد.

فدراسیون فوتبال این کشور خواهان این بوده اند که عدنان یانوزای در این بازی شرکت کند ولی طبق گزارشاتی که منابع Daily Telegraph منتشر کرده اند یانوزای این پیشنهاد را رد خواهد کرد.

چندین کشور وجود دارند که عدنان می تواند برای آن ها بازی کند از جمله بلژیک,صربستان,آلبانی,ترکیه,کوزوو.

حتی اگر عدنان از بین این کشورها تیمی را انتخاب نکند می تواند به عنوان یک شهروند انگلیسی برای 3 شیرها بازی کند ولی اگر این کار را بکند با توجه به قوانینی که در کشور انگلیس وجود دارد او تا 2017 نمی تواند با لباس انگلستان به میدان برود.

بازی برای کوزوو در مقابل هائیتی برای آینده او مشکلی ایجاد نمی کند زیرا این بازی توسط فیفا به رسمیت شناخته نمی شود ولی ممکن است هنگام تصمیم گیری برای این کار در آینده دچار ابهام شود.

پدر یانوزای در اوایل فصل در این مورد گفت:”من حضور پسرم را در تیم میلی کوزوو رد نمی کنم ولی ما در آینده وقت داریم تا در این مورد صحبت کنیم.”

۰ Comments