جایگزین مسیر

آیا ون پرسی قصد جدایی از یونایتد را دارد؟

by | آذر , ۱۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران به گزارش میرور ون پرسی مهاجم منچستر یونایتد احتمال دارد روز سه شنبه با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی درخواست انتقال به باشگاه دیگری را بدهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گفته مارک لاورسن کارشناس یک منبع فوتبالی ون رسی از شرایط کنونی مویس ناراحت است و می خواهد با درخواستی از باشگاه منچستر یونایتد جدا شود.

لاورسون گفت:همه شایعات درمورد ون پرسی وجود دارد و هر احتمالی در مورد آینده او می توان داد.

یک یا دو تن از نزدیکان یونایتد در مورد او گفته اند احتمال دارد در روز سه شنبه ون پرسی در یک اتفاق عجیب درخواست انتقال به باشگاه دیگری را بدهد.

اگر این اتفاق بیفتد ممکن است برای مویس برای ادامه راه بسیار بد باشد و او را سرزنش کنند.

در واقع یک افتضاح به وجود می آید بعد از اینکه در این فصل مویس با نتایج ضعیف خود منتقدان را نیز به حرف آورده است و این انتقال نیز انجام شود بسیار برای باشگاه و این مربی بد می شود که هنوز مویس خود را به عنوان جانشین خوب نیز به جای سر الکس فرگوسن اثبات نکرده است.

در صورتی این شایعات حقیقت دارند که خود ون پرسی به حرف آید و در مورد تمام این مسائل حرف بزند و اگر این اتفاق بیفتد ضربه بزرگی به باشگاه منچستر یونایتد وارد می شود.

ستاره سابق آرسنال یکی از بازیکنان خوب یونایتد در فصل پیش بود و بخش بسیار بزرگی نیز در قهرمانی یونایتد در فصل گذشته داشت او در فصل گذشته در 38 بازی 26 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

در مورد این خبر همه ما دوست داریم این وضعیت مشخص شود و شما نیز می توانید تا چند روز آینده از درستی این خبر اطلاع پیدا کنید.

۰ Comments