جایگزین مسیر

آینده مبهم هافبک برزیلی منچستریونایتد در الدترافورد

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

اندرسون هافبک 26 ساله برزیلی منچستریونایتد در مهلت نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به طور قرضی به فیورنتینا پیوست اما هم اکنون فرایند انتقال او به باشگاهی دیگر پیچیده شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بنا به گزارشات رسیده از برزیل, باشگاه سانتوز, شرکت سرمایه گذاری در فوتبال دوین را به انگلستان فرستاده است تا برای خرید اندرسون با منچستریونایتد مذاکره کنند. باشگاه برزیلی سانتوز در حقیقت قصد دارد هافبک منچستر را قرضی به برزیل بیاورد اما باشگاه منچستریونایتد تمایلی به این انتقال ندارد.

علی رغم تمایل سران یونایتد به فروش اندرسون, احتمال دارد این هافبک برزیلی تصمیم به باقی ماندن در یونایتد داشته باشد تا در تور پیش فصل با تحت تاثر قرار دادن لوئیز فن خال, شاید فرصتی برای باقی ماندن در باشگاه در فصل آینده پیدا کند.

روزنامه محلی رجیو نورسته مدعی شده است که باشگاه سانتوز نمی تواند پیشنهاد اندک خود را بالاتر از این ببرد و به نظر هم نمی رسد که خود باشگاه نیز تمایل چندانی به انجام این کار داشته باشد. آنها همچنین ادعا کرده اند که نمی توانند حقوق هفتگی 160 هزار پوندی( بنا به گزارشات رسیده در برزیل) این بازیکن در ماه را پرداخت کنند, اما می توانند مبلغی را پیشنهاد دهند که نسبتا حقوق بالای در فوتبال برزیل محسوب می شود. احتمالا باشگاه سانتوز با ارائه این پیشنهاد نهایت سعی خود را برای خرید اندرسون به کار گیرد.

با این وجود, سرمایه گذاری شخص ثالث در این قرارداد برای کمک به نهایی شدن آن, ریسک بسیار زیادی را در پی دارد. شرکت شخص ثالث, در این قرارداد, دوین گروپ می باشد, این شرکت قصد دارد با ریسک کردن از این معامله سود ببرد, اما تحقق چنین خواسته ای در گرو بازگشت اندرسون به فرم ایده ال خود می باشد تا این شرکت بتواند با فروش او به باشگاهی اروپایی سود کند.

همچنین گفته می شود که خود اندرسون نیز احتمالا تمایل دارد تا حقوقش کاهش یابد اما در شرایطی که او بتواند در پست مورد علاقه خود یعنی هافبک تهاجمی بازی کند, پستی که او با درخشش در پورتو به یونایتد آمد اما در یونایتد بیشتر در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شد.

۰ Comments