جایگزین مسیر

اتهامات جنجالی مارکوس روخو به یک رسوایی اخلاقی

by | فروردین , ۱۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بنابر گزارشها ، روخو متهم به داشتن رابطه با سارا واتسون در یک کلاب در شهر منچستر شده است. وکلای مارکوس روخو این زن را به تلاش برای اخاذی از بازیکن منچستریونایتد پس از آن شب نشینی متهم کرده بودند.

 

روخو 25 ساله که در پارتی شب کریسمس با هم تیمی هایش شرکت کرده بود آنجا ملاقاتی با سارا واتسون مربی بدنساز 34 ساله داشت.

روخو که صاحب یک فرزند و همسری 22 ساله و مدل به نام یوجینا کوساردو میباشد در یک کلاب در شهر منچستر با زنی بلوند و جذاب رابطه عاشقانه داشته است ولی رابطه آنها در آپارتمان دوست مارکوس روخو به پایان رسیده .

Screen-Shot-2015-04-05-at-3.45.03-PM

بنابر ادعای سارا واتسون آنها یک رابطه شهــوانی کوچک در آن شب داشتند که 4 بازیکن دیگر یونایتد هم شاهد آن بودند. پس از آن شب بازیکن آرژانتینی مجدداً از او درخواست ملاقات کرد و عکسهای برهنـه ای از خودش برای او ارسال کرد. سارا نیز برای او عکسهایی فرستاد.

وکلای روخو ادعا میکنند خانم واتسون درخواست 100 هزار پوند حق السکوت بخاطر آن عشق بازی شبانه کرده است. این ادعا بنابر گزارش ماه گذشته ی روزنامه Sun on Sunday رد شد . سارا واتسون به این روزنامه گفته بود : این دوستان روخو بودند که پیشنهاد حق السکوت به من دادند.

همچنین او در مصاحبه ای با Mailonline گفت : آنها بسیار قدرتمند هستند. احتمالا فکر میکردند من یک تیکه خوشگل هرزه هستم و از پیشنهادشان خوشم می آید. آنها غولهای قدرتمند کثیفی هستند و سعی داشتند با تهدید و ترساندن ، من را وادار به سکوت کنند. اما شما نمیتوانید حقیقت را مخفی کنید ، میتوانید ؟

او همچنین در گفتگو با Daily Mail اینگونه ماجرا را تعریف کرد :

آن شب در کلاب روخو آمد کنار من نشست . انگلیسی حرف زدنش خیلی بد بود ولی با این حال سعی میکرد زبان بریزد و حرفهایی در مورد ظاهر زیبای من و علاقه اش به لباس ورساچه ای که تنم بود بیان کند.

او گفت : ” تو چقدر جذابی ، تو خوشگلترین دختر اینجایی ! ” تمام این حرفها قشنگ بود و چون به نظرم پسر خوشتیپی می آمد شماره ام را به او دادم.

پس از آن روخو برای اینکه یک مهمانی خصوصی تر با او داشته باشد او را به آپارتمان دوستش دعوت کرده است اما او نپذیرفته و آنها از هم جدا شدند.

سارا میگوید:

ساعت 2 شب روخو برای من یک اس ام اس فرستاد با این متن : ” عشقم ، تو کجایی ؟” پس از آن من کمی احساساتی شدم چون در آن شب تعداد زیادی دختر خوشگل جوان آنجا حضور داشتند اما مارکوس من را میخواست. پس همراه با یکی از دوستانم تاکسی گرفتیم و به آدرسی که برایم فرستاده بود رفتیم.

زمانیکه به آپارتمان دوست روخو رسیدیم ، دوستش درخواست عجیبی از من کرد. او به من گفت : برای س*ک*س با مارکوس روخو چقدر پول میخواهی ؟!

پاسخ دادم : من که فاحــشه نیستم.

 

سارا میگوید پس از اینکه جواب رد به آنها دادم اوضاع متشنج شد : آدمهای مارکوس ادعا کردند من درخواست 100 هزار پوند کرده ام تا ارتباطم با روخو را فاش نکنم. اما این دروغ محض است خودشان هم میدانند . آنها میخواستند اینگونه مرا به دام بیندازند.

وضعیت خطرناکی بود. من تازه فهمیدم که او همسر و یک دختر دارد اما فکر نمیکنم که اولین بارش بوده باشد که دست به همچین کار قبیحی زده است.

به نظر من آنها یک مشت بچه خرمایه فاسد هستند. بیش از حد پول دارند با هر کی دلشان خواسته ســ*کــ*س کرده اند و همیشه احساس حق به جانبی داشته اند.

خانم واتسون که میگوید از متاهل بودن بازیکن یونایتد بی خبر بوده است قبلا هم داستان مشابهی را در روزنامه ای دیگر در خصوص دریافت یک پیشنهاد 17500 پوندی برای یک بوسه مطرح کرده بود. روخو که واتسون را به دادگاه کشانده بود فقط توانست از دادگاه حکمی را بگیرد که بر اساس آن از فاش شدن اسمش در خبرگذاری ها بطور موقت ممانعت میکرد . اما قاضی Warby به او گفت که نامش بزودی فاش خواهد شد و روخو هم باید مبلغ 25000 پوند جریمه به خانم واتسون بپردازد.

قاضی پرونده گفت :

تمام حقایق به دادگاه گفته نشده است و هیچ مدرکی از سوی فوتبالیست به آنها داده نشده است که نشان دهد او هنگام انجام آن رفتار جـنسی خواستار حفظ حریم شخصی اش بوده است. قاضی گفت : احساس میکنم نام بازیکن یونایتد قبلا توسط دیگران فاش شده بود و بنا به دلایل کافی برای نتیجه گیری من اعتقاد دارم که انگیزه های مالی هم در این ماجرا دخیل بوده اند.

زمانیکه Sun on Sunday در تماس با باشگاه سعی کرد تا نظر آنها را در خصوص ماجرا جویا شود ، روخو از وکلایش خواست تا سعی کنند ماجرا را همچنان مخفی باقی نگه دارند.

وکیل روخو William Bennett ادعا کرد بر اساس منشور حقوق بشر اتحادیه اروپا افشای نام موکلش نقض قانون رعایت حریم شخصی افراد محسوب میشود. اما قاضی میگوید :

اگرچه محافظت از اطلاعات مرتبط با زندگی جنــسی افراد جز ابتدایی ترین حقوق آنها میباشد ولی رابطه جنسی مورد اشاره در این پرونده یک عمل لحظه ای و کوتاه بوده است. اگر نام روخو منتشر نمیشد آن وقت سیل عظیمی از گمانه زنی ها برای تشخیص هویت فوتبالیست مورد نظر به راه می افتاد و ممکن بود بازیکنان دیگری به ناحق مظنون این پرونده شناخته شوند و با توجه به علاقه ی مردم به همچین داستانهایی پای افراد بیشتری به این ماجرا باز میشد.

بر اساس توافقاتی که پیش تر صورت گرفته هیچ عکس و ویدیویی از این ماجرا منتشر نخواهد شد.

۰ Comments