جایگزین مسیر

احتمالا عدنان یانوزای شماره 11 جدید یونایتد خواهد بود

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پس از انتشار ویدیو رونمایی از پیراهن فصل جدید منچستریونایتد, برخی ها متوجه مسائل دیگری در این ویدیو شدند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در تیزری که پیش از رونمایی از پیراهن اصلی فصل جدید منتشر شده است, رایان گیگز در کنار رابین فان پرسی و خوان ماتا قرار دارد.

اما در تبلیغ نهایی که پیراهن فصل 2014/15 را نشان می دهد, می بینیم که عدنان یانوزای جای گیگز را گرفته است.

البته همه می دانیم که گیگز بازنشسته شده است اما بدون شک این مسئله که عدنان جایگزین گیگز شده است, دلیل منطقی دارد. #یانوزای در فصل گذشته عمکرد عالی به نمایش گذاشت و از بازی برابر ساندرلند درخشش خود را آغاز کذد کاندیدای اصلی در تیم برای تصاحب پیراهن شماره 11 گیگز می باشد.

این احتمال که شاید پس از بازنشستگی #گیگز دیگر این پیراهن به افتخار او استفاده نشود به دلیل مفهوم نمادین و مهمی که دارد عملی نیست.

یانوزای ثابت کرده است که استعداد درخشانی است, او با بازی های درخشانش در فصل قبل ارزش های خود را به همه ثابت کرده است. اگر او پیراهن 11 تیم را بپوشد نامش در تاریخ ثبت می شود و مایه افتخار برای این بازیکن خواهد بود زیرا او پیراهنی را می پوشد که پیش از این بر تن گیگز بود. رایان گیگز 20 سال این پیراهن را بر تن داشت و اکنون عدنان می تواند با این پیراهن مشهور شهرت بیشتری کسب کند, البته در ابتدا او باید از فشاری که پوشیدن آن ایجاد می کند رهایی یابد.

۰ Comments