جایگزین مسیر

احتمال انتقال قرضی ویل کین به ویگان اتلتیک

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

اوون کویل مربی ویگان اتلتیک که بازیکن جوان یونایتد, نیک پاول را به طور قرضی در ترکیب تیمش دارد, احتمالا بازیکن دیگری نیز از یونایتد در ترکیب خود خواهد دید.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گزارش شده است که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد مهاجم جوان خود را به طور قرضی به ویگان منتقل کند.

باشگاه منچستریونایتد نیک پاول را به طور قرضی در ابتدای فصل جاری به ویگان فرستاد و این ستاره جوان تحت هدایت کویل تا اینجای فصل عملکرد درخشانی داشته است.

اوون کویل سابقه مربیگری برخی ستارگان لیگ برتر از قبیل دنیل استوریچ و جک ویلشیر را دارد و احتمال می رود منچستریونایتد به همین دلیل ویل کین را نیز برای کسب تجربه به این تیم قرض بدهد.

کین یکی از آینده دار ترین بازیکنان تیم ملی انگلستان محسوب می شود و تا قبل از اینکه دچار مصدومیت بدی شود, به سرعت در حال پیشرفت بود. مصدومیت باعث شد تا این بازیکن جوان تا ماه سپتامبر گذشته نتواند برای منچستریونایتد بازی کند. اما این ستاره جوان در بازگشتش به میادین در اولین حضورهایش در ترکیب تیم زیر 21 سال موفق به گلزنی شد.

عملکرد خوب کین به دور از چشمان مربی تیم زیر 21 سال گرت ساوت گیت نماند و این مربی ویل کین را برای تمرین با تیم ملی به اردو دعوت کرد.

گرگ فاریموند, گزارشگر ویگان اوینینگ پست و ویگان ابزرور دیروز این نوشته را تویت کرد:

به احتمال زیاد ویل کین به ویگان اتلتیک ملحق خواهد شد, قبل از بازی با برایتون. همکاری او با نیک پاول, پیش درامدی بر خط حمله یونایتد در اینده می تواند باشد.

در حالیکه ویل کین دوباره به شرایط آرمانی برمی گردد, انتقال به ویگان و بازی در یکی از بالاترین سطوح فوتبال به جای بازی در لیگ زیر 21 سال, مزایایی بسیاری برای باشگاه منچستریونایتد و خود این بازیکن خواهد داشت.

۰ Comments