جایگزین مسیر

احتمال دوری 6 هفته ای ون پرسی از میادین

by | دی , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه نظر می رسد مهاجم شیاطین سرخ بعد از دوری 1 ماهه از میادین باز دچار مصدومیت شده باشد این مصدومیت قدیمی احتمال دارد او را به مدت 6 هفته دور از میادین قرار دهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ون پرسی از 10 دسامبر که در برابر شاختار دچار مصدومیت شد تا به الان دور از میادین بوده است و بعضی خبر گزاری ها اعلام کرده اند این مهاجم هلندی هفته آینده به میادین باز خواهد گشت.

با این حال دیلی میل گزارش می کند که ون پرسی احتمال دارد به دلیل مصدومیتی که در آرسنال دچار آن بوده است به مدت طولانی تری دور از میادین باشد.

ون پرسی که از سال 2007 دچار مصدومیت بد ران شده است تا به الان دچار این مصدومیت بوده است این مهاجم در آن زمان از 16 دسامبر الی 6 مارچ دور از میادین بود.

دیوید مویس به تازگی اعلام کرده است که این مهاجم را به هلند برای آماده سازی فرستاده است و او را به بدن ساز باشگاه آیندهوون سپرده است و مویس نیز اشاره کرد هنوز زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

مویس گفت:ما تلاش می کنیم او راه به زودی به تیم برگردانیم ولی آسیب دیگی که او در آرسنال گریبان گیرش شده است هیچ زمانی برای بازگشت او به میادین را مشخض نمی کند.

او را به هلند فرستاده ایم تا به تمرینات سبک بپردازد و به زودی به تیم بازگردانیم بعضی آسیب ها زیاد مضر نیست ولی آسیب دیگی او بسیار بد است.

منچستر یونایتد در بازی روز شنبه برابر سوانسی بدون رونی و ون پرسی به میدان می رود که هر دو آنها برای بهبودی کامل به تمرینات آسان فرستاده اند.

۰ Comments