جایگزین مسیر

احتمال غیبت یک ماهه اسمالینگ به دلیل مصدومیت

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

مدافع انگلیسی شیاطین سرخ در تمرینات تیم پیش از بازی برابر لیورپول دچار مصدومیت شده است و احتمالا مدتی نمی تواند در ترکیب اصلی یونایتد قرار بگیرد.

پایگاه هواداران منچستیونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد در شرایطی که وضعیت خوبی در رقابت های داخلی و اروپایی ندارد, اکنون با مصدومین همسترینگ مدافه جوان خود نیز روبرو شده است.

این مدافع وسط جوان احتمالا سه یا چهار هفته نمی تواند برای یونایتد به میدان برود. اسمالینگ در تمرینات یونایتد پیش از دیدار این تیم برابر لیورپول در لیگ برتر دچار مصدومیت همسترینگ شده است و انون نمی تواند در چند بازی آینده شیاطین سرخ به میدان برود.

با این شرایط دیوید مویز باید از مدافع باتجربه تیمش یعنی ریو فردیناند یا فیل جونز در کنار نمانیا ویدیچ در مرکز خط دفاعی برابر المپیاکوس استفاده کند.

فردیناند در دقایق پایانی دیدار یونایتد برابر لیورپول به میدان رفته بود. یونایتد اکنون پس از اخراج نمانیا ویدیچ در دیدار برابر لیورپول تنها می تواند از زوج جونز و فردیناند در دیدار بعدی خود در لیگ برتر استفاده کند, زیرا جانی اوانز نیز هنوز به طور کامل از مصدومیتی که داشته بهبود پیدا نکرده است.

تنها مدافع جوان دیگری که شاید می توانست به کمک تیم اصلی بیاید, مایکل کین 21 ساله بود, اما او نیز به طور قرضی به بلکبرن راورز ملحق شده است و به نظر نمی رسد به این زودی ها به ترکیب اصلی بیاید, چون هنوز تجربه بازی در سطح لیگ برتر را ندارد.

دیوید مویز پس از مدت ها ترکیب کاملی را در اختیار داشت, اما هم اکنون نمی تواند در بازی های پیش روی خود در لیگ برتر از سه مدافع اصلی تیمش استفاده کند.

۰ Comments