جایگزین مسیر

اخبار اولیه ترکیب تیم برای بازی مقابل برایتون

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – به نظر می‌رسد ترکیب منچستریونایتد مقابل برایتون نسبت به بازی مقابل لوتون تاون دچار تغییراتی خواهد شد.

سولسشائر در مقابل لوتون تاون تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کرده بود و فقط هری مگوایر از ترکیب اصلی مقابل پالاس را در این بازی به میدان فرستاده بود.

بعد از پیروزی مقابل لوتون سولسشائر از اهمیت بازی کردن یک سری از بازیکنان پس از پیش فصلی کوتاه گفت و همچنین به تمجید از عملکرد بعضی از بازیکنان پرداخت.

دین هندرسون توانست کلین شیت کند و با سیو دیدنی خود و همچنین به کمک اریک بایی از ۱-۱ شدن بازی جلوگیری کرد. خوان ماتا، دنی فن د بیک و جسی لینگارد در خط هافبک سرحال به نظر می‌رسیدند و هافبک هلندی با این که نتوانست گلزنی کند اما به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

با این حال شیاطین سرخ زمانی پیروزی خود را قطعی کردند که میسن گرینوود، مارکوس راشفورد و برونو فرناندز به زمین آمدند و در گلهای دوم و سوم تاثیر مستقیم داشتند.

آنتونی مارسیال، لوک شاو، پل پوگبا، ویکتور لیندلوف و داوید دخیا که همگی در بازی ماه ژوئن مقابل برایتون فیکس بودند در بازی جام اتحادیه روز چهارشنبه استراحت کردند و به نظر می‌رسد روز شنبه در ورزشگاه آمکس در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشند.

سولسشائر تقریبا ترکیب اصلی خود را در اختیار دارد و فقط اکسل توانزبه و فیل جونز به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم را دومین بازی شیاطین سرخ در لیگ برتر همراهی کنند.

۰ Comments