جایگزین مسیر

اخبار تیم برای بازی با تاتنهام از زبان سولسشائر

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اوله گونار سولسشائر سرمربی نروژی شیاطین سرخ اخبار خوبی از وضعیت مصدومیت‌های تیم به گوش رسانه‌ها و طرفداران می‌رساند.

در ابتدا اوله در مورد هری کین ستاره خط حمله تاتنهام می‌گوید:

هری یکی از بهترین مهاجم‌های دنیاست و این که پس از مصدومیت سال گذشته‌اش الان آماده است آدم را خوشحال می‌کند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا او را متوقف کنیم.

سولسشائر در مصاحبه خود در مورد هری مگوایر نیز صحبت می‌کند که به دلیل مصدومیتی جزئی بازی منچستریونایتد مقابل برایتون در مسابقات جام اتحادیه را که همراه با پیروزی ۳-۰ شیاطین سرخ همراه بود را از دست داد.

ما نیز یک هری داریم که به دنبال رقابت است. او بعد از بازی لیگ مصدومیتی جزئی داشت ولی احتمالا الان شرایطش خوب است.

اکسل توانزبه و فیل جونز نیز همچنان به دلیلی مصدومیت مانند بازی‌های گذشته در دسترس نیستند ولی در بازی مقابل برایتون چندین بازیکن عملکرد خوبی از خود نشان دادند. بایی در خط دفاع مستحکم بود و باید دید که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا خیر. خوان ماتا بهترین بازیکن زمین شد، دنی فن د بیک با پاس گلی زیبا کیفیت خود را نشان داد و پل پوگبا پس از به زمین آمدن نه تنها گل خوبی به ثمر رساند بلکه عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازی‌های گذشته از خود نشان داد.

اوله در مورد شرایط ترکیب گفت:

اوضاع خوب است. دیگر مصدومی نداریم. تمرینات خوبی در برایتون داشتیم و هفته خوبی را گذراندیم. باید مطمئن شویم که با نتیجه‌ای خوب به استقبال بازی‌های ملی خواهیم رفت.

در بازی مقابل برایتون شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان بودیم. این همان چیزی هست می‌خواهیم و باید به آن برسیم. این که همه بازیکنان در تمام پست‌ها برای حضور در ترکیب و زمین تلاش و مبارزه انجام می‌دهند.

فکر می‌کنم این مورد به همه بازیکنان انگیزه می‌دهد و باعث پیشرفت آنها می‌شود. برای این که بتوانید عضوی از منچستریونایتد باشید، باید آماده رقابت کردن با دیگران باشید و عملکرد خوبی از خود نشان دهید. پس من از عملکرد بازیکنان در بازی جام اتحادیه مقابل برایتون بسیار خوشحالم.

۰ Comments