جایگزین مسیر

اخبار تیم پیش از رویارویی با استوک

by | دی , ۲۱ , ۱۳۹۶

اخبار تیم پیش از رویارویی با استوک

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو شدیدا درگیر انجام کارهای تاکتیکی در اردوی دوبی بوده است.پیش از رویایی با تیم استوک سیتی،اخبار عمومی تیم را به نقل از سایت رسمی باشگاه با هم میخوانیم:

اشلی یانگ به دلیل محرومیت سه جلسه ای همچنان نمیتواند برای شیاطین سرخ به میدان برود.در غیاب او،در دو بازی در مقابل اورتون و دربی کانتی ویکتور لیندلوف در ترکیب تیم قرار گرفت و عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشت.

انتظار میرود انتخاب اول تیم برای پست دفاع راست یعنی آنتونیو والنسیا به ترکسب تیم بازگردد.او  در بازی مقابل وست برومویچ که با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسید از ناحیه ی همسترینگ دچار مصدومیت شد.

بازیکن سابق یونایتد،سامی مکلروی،اطمینان دارد که این بازیکن اکوادوری در بازی مقابل استوک سیتی به میدان خواهد رفت:

سرمربی اعلام کرد که او به تمرینات بازگشته و سلامتی خود را بدست آورده است.در سال های اخیر،او سمت راست خط دفاعی را مال خود کرده است.او بسیار قویست و بدنی همانند بدن بوکسورها دارد.او از فرم بسیار خوب خود در چند فصل اخیر بسیار لذت برده است.

مورینیو روز جمعه کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استوک را برگزار خواهد کرد و در آن در مورد وضعیت والنسیا و کریک بیشتر توضیح خواهد داد.کریک در روزهای اخیر به تمرینات تیم بازگشته و در تصاویری که از تمرینات تیم منتشر شده،بسیار شاداب به نظر میرسد.

باید اضافه کنیم که اریک بایی در دفاع هم چنان در دسترس نخواهد بود و زلاتان نیز همچنان به مدت دو یا سه هفته به دور از میادین است.باید دید آیا سرخیو رومرو میتواند مقابل استوک در لیست تیم قرار بگیرد یا خیر.او به دلیل مصدومیت با تیم به دوبی سفر نکرده است.

۰ Comments