جایگزین مسیر

اخبار نقل و انتقالات منچستر یونایتد:بیل،رویس و باکالی،یونایتد به دنبال همه!!!

by | آبان , ۱۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:شایعه امدن گرت بیل به منچستر یونایتد اوج گرفته است و رئال مادرید نیز قصد دارد ادن هازارد از چلسی را به خدمت بگیرد همچنین یونایتد به دنبال مارکو رویس از بورسیا دورتموند و زاکاریا باکالی از پی اس وی ایندهوون میباشد،گفته میشود رویس و باکالی از اهداف چلسی برای تابستان بعدی نیز هستند.

شایعه ها گواهی از این میدهد که منچستر یونایتد در تابستان اینده قصد دارد با مبلغی فوق نجومی 90 میلیون پوند ستاره ولزی رئال مادرید را به خدمت بگبرد و چون رئال مادرید در پست او بازیکنان زیادی دارد و انها همچنین به دنبال ادن هازارد نیز میباشند این انتقال ممکن است اتفاق بیافتد.

یونایتد در تابستان گذشته نشان داد که حتی اگر در لیگ قهرمانان نیز نباشد توانایی به خدمت گرفتن ستاره های در سطح کلاس جهانی را دارد و انها انخل دیماریا از رئال مادرید و رادامل فالکائو از موناکو را به خدمت گرفتند همچنین اندره هررا که خود ستاره ای در سطح کلاس جهانی میباشد.حال که یونایتد به احتمال زیادی امسال میتواند به لیگ قهرمانان راه پیدا کند خریدن ستاره هایی مانند گرت بیل برایش راحت تر خواهد شد.

ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه چلسی که نمایش های فوق العاده ای از خود برجای گذاشته است دوست دارد به لیگ اسپانیا منتقل شود و اگر این موضوع صحت داشته باشد رئال مادرید قطعا برای به خدمت گرفتن وی اقدام خواهد کرد اما باید پیشنهاد بالایی را به تیم چلسی بدهد و ان موقع روسای تیم چلسی باید به دنبال جایگزینی برای وی باشند.پس امدن امدن بیل به یونایتد احتمال زیادی دارد اتفاق بیافتد.

طرفداران منچستر یونایتد امیدوار هستند که باشگاه بتواند گرت بیل را به خدمت بگیرد و اگر این اتفاق رخ بدهد انها بسیار خوشحال خواهند شد.

gareth-bale-sport-hd-wallpaper-1920x1080-3520گرت بیل تابستان اینده میتواند راهی الدترافورد شود.

حال,یونایتد به دنبال مارکو رویس المانی نیز میباشد و منچستر سیتی قصد دارد با یونایتد برای به خدمت گرفتن این ستاره المانی رقابت کند.

مانوئل پلگرینی سرمربی منچستر سیتی قصد دارد در تابستان اینده یک پیشنهاد نجومی را به باشگاه بورسیا دورتموند ارائه دهد و برای به خدمت گرفتن این مهاجم 24 ساله بسیار جدی است.

قرارداد سوپراستار المانی با باشگاه دورتموند تا سال 2017 می باشد و بند ازاد سازی او 25 میلیون پوند است حال باید دید پیشنهاد نجومی منچستر سیتی چقدر است چون انها میتوانند با مبلغ 25 میلیون پوند رویس را به خدمت بگیرند البته اگر انها مبلغی بیشتر از 25 میلیون پیشنهاد کنند باشگاه المانی راحت رویس را تقدیم خواهد کرد.

یونایتد نیز امیدوار است بتواند رویس را با همین مبلغ به خدمت بگیرد.و رویس را هم به الدترافورد بیاورد.

570302-marco-reus-1600x900

در سویی دیگر یونایتد و چلسی در حال رقابت هستند که زاکاریا باکالی فوروارد 18 ساله و اینده دار پی اس وی ایندهوون را به خدمت بگیرند و گزارش ها حاکی از این است که شاگرد(مورینیو) برای به خدمت گرفتن این جوان 18 ساله بسیار جدی است و میخواد در این راه استاد(لوئیز فن خال) را شکست دهد.

قرارداد باکالی با پی اس وی در پایان فصل به اتمام میرسد و به احتمال زیادی به باشگاه دیگری خواهد رفت و چلسی و یونایتد از مشتریان اصلی او هستند.

Zakaria-Bakkali-218229

حال با اینهمه شایعه ها باید دید که یونایتد در تابستان اینده میتواند همه این ستاره هارا به خدمت بگیرد چون انها قصد دراند در تابستان اینده پل پوگبا را نیز به الدترافورد برگردانند و اگر بتوانند این چند ستاره را به خدمت بگیرند یونایتد بار دیگر رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست.

۰ Comments