جایگزین مسیر

اخبار هفتگی بازیکنان قرضی منچستر یونایتد

by | اردیبهشت , ۲ , ۱۳۹۲

سلام دوستان، عرفان هستم، نویسنده ی جدید تو سایت. البته دوستان نویسنده دیگه تو سایت همیشه همه اخبار رو سریع آپدیت می کنن منم سعی می کنم کمکشون کنم و جدا از اون بیشتر مقاله های جدید بنویسم که کمکی شده باشه. این قسمت که اخبار هفتگی بازیکنان قرضی منچستر یونایتد هست رو سعی می کنم هفتگی آپدیت کنم که بتونیم عملکرد بازیکنای قرضیمون رو دنبال کنیم.

ویلفرید زاها: کریستال پالاس
مایکل کین: لستر سیتی
کریستال پالاس – لستر سیتی [٢٠ آوریل] : این بازی که بین دو تیم بالای جدولی چمپیونشیپ و نبرد برای به دست آوردن سهمیه پلی اف بین این دو تیم بود شاهد رو در رویی ٢ تا از بهترین بازیکنان جوان قرضی یونایتد بود. ویلفرد زاها که یکی از بهترین بازیکنان کریستال پالاس امسال بوده، همونطور که انتظار میرفت بازی رو شروع کرد اما بازی خیلی خوبی رو متاسفانه نداشت. زاها در یکی دو ماه اخیر اون عملکردی که اول فصل داشته رو دیگه نداره و فرم خودش رو از دست داده و تعداد زیادی از طرفداران پالاس از عملکرد زاها در چند ماه اخیر ناراحت هستند و الان سوال می کنند که آیا واقعا حق اوست که همه ی بازی ها رو شروع کنه یا نه. بازی با نتیجه ٢-٢ تمام شد. از اون طرف، مایکل کین که فصل خیلی خوبی رو با لستر تا به اینجا دنبال کرده بازی بهتری از زاها داشت.  مایکل که از دفاع وسط های آینده دار تیممون هست و الان با لستر سیتی برای مکان ششم در چمپیونشیپ می جنگند تا بتونند به پلی اف برای حضور در لیگ برتر انگلیس پیدا کنند، تا به حال خیلی خوب با لستر عمل کرده. به جز چند تا اشتباه، بازی خوبی رو مقابل کریستال پالاس انجام داد. مایک انستد، خبرنگار روزنامه دیلی میل که در بازی حضور داشت،  راجع به عملکرد کین نوشت: ” خوب به نظر میومد. با تمرکز بود و  هروقت زاها به طرف او می دوید او را آرام نگه داشته بود.”
مایکل کین گفته بود که خیلی دوست داره فصل دیگه به لستر سیتی برگرده اگر فصل بعد نتونه به تیم یک یونایتد راه پیدا کنه. در مصاحبه با یک روزنامه ی محلی گفته بود:
” این فصل فراتر از انتظارات من بوده. من فکر می کردم چند تا بازی بکنم اما فکر نمی کردم همه ی بازی ها را شروع کنم. من همه ی بازی ها رو بازی کردم و هر بازی چیز های جدید یاد گرفتم. من از نظر فیزیکی پیشرفت کردم و دارم یاد میگیرم که چطور از نیروی خودم مقابل خط حمله ها استفاده کنم. روی توپ های هوایی هم فکر می کنم پیشرفت کردم.”
لستر سیتی با ۴۴ بازی و ۶۵ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد و یک امتیاز کمتر با بولتون در مکان ششم برای حضور در پلی اف فاصله دارد.
اگر بتونن فصل دیگه به لیگ انگلیس بیان و مایکل یک فصل دیگر در این تیم در لیگ برتر بازی کند تجربه ی عالی ای برای او حساب می شود. از آن طرف کریستال پالاس با این مساوی و با یک بازی کمتر و ۶٧ امتیاز در مکان پنجم باقی ماند. کریستال پالاس از آن طرف از ٧ بازی قبل خود و ٢١ امتیاز ممکن فقط ٣ امتیاز به دست آورده و شانس سعود مستقیم به لیگ برتر رو از دست داده و اگر همین فرم رو ادامه بدن احتمالا به پلی اف بین تیم ۴ تیم از سوم تا ششم رو هم از دست بدهند.

فدریکو مکدا: اشتوتگارت
اشتوتگارت – اس.سی فریبورگ  [١٧ آوریل]
این بازی که نیمه نهایی جام حذفی آلمان بود، مکدا تعویزی بود و کل بازی از او استفاده ای نشد. اشتوتگارت بازی رو ٢-١ برد تا به فینال جام راه پیدا کنند تا به مصاف بایرن مونیخ بروند. مکدا در یکی از روزنامه ها چند وقت پیش گفته بود: “برگشتن [به منچستر] و انجام دادن کارهایی که در ٢ سال گذشته انجام می دادم معنی نمی ده. شاید در آینده بتونم برگردم، اما الان نه”

آنخلو هنریکز: ویگان اتلتیک
وست هام – ویگان  [٢٠ آوریل]: متاسفانه انتقال هنریکز به ویگان میتونه بدترین ترانسفر قرضی ما باشه. خط حمله جوان اهل شیلی توی یکی دو ماه اخیر فقط چند دقیقه بازی کرده و در اکثر بازی ها کل بازی رو روی نیمکت میشینه. آخرین بازی ویگان هم مقابل وست هام دوباره او یک تعویزی ثابت بود و از او هیچ استفاده ای باز هم نشد. ویگان بازی رو ٢-٠ باخت و شانس سقوط به چمپیونشیپ برای آنها بیشتر شد.

سم جان استون: والسال
والسال – بری  [٢٠ آوریل]: دروازه بان جوان منچستر یونایتد که یکی دو ماه است به این تیم پیوسته، شنبه ششمین بازی خود را برای تیم دسته  ١ انگلستانی والسل انجام داد. او در دقایق پایانی بازی نتوانست دروازه خود را بسته نگاه دارد و ١ گل خورد تا بازی ١-١ تمام شود. او در ۶ بازی که برای تیم خود انجام داده تا حالا فقط ٣ گل دریافت کرده است و ٣ کلین شیت نگه داشته است. او در مصاحبه با ام.یو تی وی گفت:
“بازی با شفیلد یونایتد اولین گلی بود که دریافت کردم و از این بابت خوشحال نبودم چرا که دوست ندارم گل بخورم و طوری که مقابل اسکانتورپ هم گل خوردیم نا امید کننده بود. اما من به عملکرد خودم نگاه می کنم و فکر نمی کنم کاری راجع به هیچکدام از آن گلها که خوردم می توانستم انجام دهم. سال پیش من در اسکانتورپ در آن سوی جدول بودم و الان امسال در والسال در بالای جدول هستیم. وضعیت فرق داره و فشارهای متفاوتی هست اما من دارم از آن لذت می برم.”
والسال الان در جایگاه هشتم جدول است و با یک بازی باقی مانده شانسی برای گرفتن مکان ششم و حضور در پلی اف برای حضور در چمپیونشیپ ندارد.

ببه: ریو او
پاکوس ده فریرا – ریو او [٢٠ آوریل]: ببه چند وقت است که دیگر بازی ای مانند اوایل ورودش به ریو او که چند بازی بهترین بازیکن زمین شد نداشته است. در این بازی که ببه برای ١٢مین بار بازی را شروع کرد  تیمش بازی را ٢-١ خارج از خانه واگذار کرد. ببه هفته ی پیش در مصاحبه با یک روزنامه پرتغالی قبول کرده بود که خیلی زود به یک تیم بزرگ مثل منچستر یونایتد پیوست و این اتفاق قبل از اینکه حتی در یک تیم لیگ برتر پرتغالی بازی کند اتفاق افتاد و باید حد اقل ١ فصل دیگر در تیمش می ماند. او در این مصاحبه گفته بود دلیل این که در منچستر یونایتد موفق نشد این بود که منچستر یونایتد رو به شوخی گرفته بود و در تمرینات زیاد جدی حاضر نشد و سخت تمرین نکرد و دیگران از این بابت ناراحت بودند و وقتی تصمیم گرفت سخت تمرین کند دیگر دیر شده بود. مصاحبه جالبی بود کلا، راجع به خیلی چیز ها صحبت کرده بود، اینکه هیچ چیز از حرف های سر الکس رو نمیفهمید، تا اینکه سر الکس از او خواست مدل موی خود رو عوض کنه تا اینکه وقتی در ابتدا به او گفتند منچستر یونایتد خواهان او شده چه حسی داشت. اگه دوست داشتید میتونم بعدا براتون مصاحبش رو ترجمه کنم.

فابیو دا سیلوا: کوینز پارک رنجرز
کیو پی آر – استوک  [٢٠ آوریل]: فابیو در این بازی هم مثل ٣ بازی قبل حتی روی نیمکت هم نبود. او که قبل از این ماه زیر نظر هری ردنپ همه ی بازی ها رو شروع می کرد و خوب ظاهر شده بود الان ۴ بازی است که برای کیو پی آر بازی ای نکرده است. خبری رسمی ای بیرون نیامده اما احتمالا مصدوم است. چند روز پیش اعلام شد که فابیو آخر فصل به منچستر یونایتد بر می گردد.  کیو پی آر این بازی را ٠-٢  باخت تا شانس ماندن در لیگ برتر برای آنها بسیار بسیار کم شود.

دیگر بازیکنان:
شان مکگینیتی که به تازگی به تیم به تیم دسته یکی ترنمر روورز پیوسته بود به دلیل مسائل اخلاقی قراردادش با این تیم پایان یافت. متاسفانه این بار دوم هاست که مکگینیتی قرارداد قرضی اش قبل از اتمام قرارداد از طرف باشگاه نیمه تمام می ماند. پارسال هم به دلیل رانندگی در حال مستی دستگیر شده بود. او  قراردادش با تیم آکسفورد هم نیمه تمام ماند و از او خواستند که باشگاه را ترک کند. با این وضع بعید میدونم در یونایتد هم جایگاهی داشته باشد.

دیوید پتروچی که خیلی خوب با پیترزبرو در چمپیونشیپ شروع به بازی کردن کرده بود، متاسفانه مصدومیت همسترینگ پیدا کرده و ادامه ی فصل رو کامل از دست می دهد.

۰ Comments