جایگزین مسیر

اخبار پیرامون بازی های ملی بازیکنان یونایتد

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۱

چیچا گل زد و والنسیا اخراج شد

حاویر هرناندز و آنتونیو والنسیا شب های متفاوتی را در تیم ملی گذراندند.

حاویر هرناندز در بازی برابر کاستاریکا توانست تک گل بازی را در دقیقه 61 برای مکزیک با ضربه سر به ثمر برساند.

تیم اکوادر هم در برابر اروگوئه 1-1 متوقف شد.

اما این بازی برای آنتونیو والنسیا پایان خوشی نداشت و با دریافت دو کارت زرد در دقایق پایانی از زمین بازی اخراج شد و بازی بعدی تیمش برابر چیلی را از دست داد.

دنی تاثیرگذار

دنی ولبک به انگلستان کمک کرد که یک امتیاز در ومبلی بگیرند و بازنده نباشند.

بعد از اینکه وینگر چپ اوکراین در نیمه اول یک گل زیبا به ثمر رساند، دنی ولبک در ادامه اجازه نداد که انگلستان در خانه بازنده باشد و بازی را به تساوی کشاند.

دنی ولبک بعد از سپری شدن یک ساعت از زمان بازی به جای تام کلورلی وارد زمین شد و نمایش خیره کننده ای داشت ،به خصوص در 10 دقیقه پایانی که یک شوتش به تیر دربازه خورد،یک پنالتی روی او انجام شد که داور نگرفت و در نهایت توانست پنالتی حیاطی را برای انگلستان بگیرد.

ولبک توپ را با سینه کنترل کرد و وقتی خواست توپ را از یکی از مدافعان به زیبایی رد کند ،توپ به دست مدافع خورد و ضربه پنالتی اعلام شد که فرانک لمپارد توپ را به تور دربازه کوبید.

ضمن اینکه کلورلی هم در نیمه اول یک توپ را به تیر دربازه زد،درحالی که مایکل کریک به زمین بازی نیامد.

دنی ولبک با فروتنی تمام بعد از بازی گفت : من روی نیمکت داشتم بازی را تماشا میکردم و میخواستم که تاثیری در بازی داشته باشم.اما اگر قبل از ورود من به زمین بازیکنان تلاش زیادی نکرده بودند،من هم تاثیر چندانی نداشتم.

در بازی های دیگر نیز پاتریس اورا با تیم ملی فرانسه بلاروس را 3-1 شکست داد.نانی با پرتغال 3-0 آذربایجان را شکست داد و جاشو کینگ با تروژ 2-1 از سد اسلوانی گذشت.اما ناکامی برای جانی اوانز بود که در آخر بازی گل مساوی را از لوکزامبورگ خوردند.اورا و ایوانز هر دو 90 دقیقه بازی کردند،نانی 76 دقیقه بازی کرد و جاشو کینگ هم در نیمه دوم به زمین آمد.

رابی بردی در اولین بازی ملی اش موفق به گلزنی شد و جمهوری ایرلند 4-1 عمان را شکست داد.رابی بردی گل دوم بازی را برای ایرلند به ثمر رساند. اولین گل ملی بردی در دقیقه 22 با یک ضربه والی به ثمر رسید.

۰ Comments