جایگزین مسیر

ادعای منابع انگلیس:شاو به هم تیمی هایش گفته به یونایتد می رود

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 

به ادعای منابع انگلیسی دیلی استار و گاردین لوک شاو در کمپ تمرینی ساتهمپتون سنت ماری به هم تیمی هایش گفته که قصد دارد به یونایتد بپیوندد.

بازیکن 18 ساله انگلیسی در استانه پیوستن به یونایتد با مبلغ 27 میلیون پوند می باشد.به نظر می اید بازی با یونایتد اخرین بازی او با ساتهمپتون بوده است.پس از نمایش های فوق العاده در 36 بازی این فصل خود در ساتهمپتون او در لیست 23 نفره هاجسون برای جام جهانی قرار گرفته است.

منچستریونایتد مصمم است تا قبل از شروع جام جهانی شاو را جذب کند تا دغدغه ای از سوی دیگر مشتریان او مانند سیتی و چلسی نداشته باشد.پیشنهاد حقوق هفتگی 100000 پوند برای شاو مبلغ بسیار بالای است و بعید است او بتواند این پیشنهاد را رد کند.

یونایتد قصد دارد شاو را جایگزین اورا کنند که احتمالا همراه ویدیچ راهی اینتر می شود و در صورت ماندن هم دیگر توان گذشته را ندارد.

عده ی معتقدند که شاو از بچگی هوادار چلسی بوده است اما یونایتد در صدد کار بزرگی است تا بتواند شاو را با اینکه در اروپا هم حضور ندارند به اولدترافورد بیاورند.

مربی یونایتد انتظار می رود امروز و یا جمعه اعلام شود که به احتمال بسیار زیاد ون خال می باشد.با مشخص شدن مربی هم بازیکنان که در لیست یونایتد هستند نظر قطعی خود را خواهند داد و روند خرید های یونایتد بسیار بهتر می شود.

ایا باید شاو را یونایتدی بدانیم؟؟

 

 

۰ Comments