جایگزین مسیر

ادعای نامزد داوید دخیا در خصوص زشت بودن منچستر

by | اسفند , ۲۵ , ۱۳۹۳

دوست دختــر داوید دخیا ” ادورنه گارسیا ” نسبت به زندگی در منچستر بسیار ابراز ناراحتی کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هفته ی گذشته او در مصاحبه ای با یک شبکه اسپانیایی نشان داد که علاقه ای برای جابجایی از مادرید به منچستر ندارد.

تنها یک فصل دیگر از قرارداد فعلی داوید دخیا در الدترافورد باقی مانده است و این دروازه بان به شدت با انتقال به رئال مادرید لینک شده است.

دروازه بان 24 ساله اسپانیایی اخیرا توسط بسیاری بعنوان بهترین دروازه بان جهان معرفی شده است ، او یک “رابطه عاشقانه از راه دور” با خواننده ی اسپانیایی ادورنه گارسیا دارد با این حال هر دوی آنها در دو کشور چهره ی سرشناسی می باشند.

ادورنه 29 ساله که در ماه می بعنوان نماینده کشور اسپانیا در مسابقه موسیقی یورو ویژن شرکت خواهد کرد هفته ی گذشته در برنامه تلویزینیونی El Hormiguero گفت که به شهر منچستر علاقه ندارد.

این خواننده بلوند و زیبا گفت :

“منچستر شهر چندان خوش آیندی نیست بلکه مثل “پشت یک یخچال” زشت است !

پاتریک کارنی نماینده شهر منچستر در جواب دوست دخــتر دخیا به آن ها پیشنهاد یک تور گردشگری در شهر منچستر را داده است.

کارنی در مصاحبه با منچستراونینگ نیوز گفت :

“تنها شباهتی که منچستر با یک یخچال دارد خنک (باحال) بودنش است ! اهالی شهر منچستر از خونگرمترین مردمانی هستند که هر کس آرزوی ملاقات با آنها را دارد.

ما هر ساله میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان جذب میکنیم که برای شب زنده داری و پارتی های شبانه ، جاذبه های فرهنگی فوق العاده مان ، مراکز خریدمان و البته برای فوتبال مان به اینجا می آیند.

من نمیدونم که خانم گارسیا چقدر از شهر منچستر رو تا حالا دیدن ، ولی ما خوشحال میشیم که این زوج جوان رو به یک تور شهری برده و بهشون چیزهایی از شهر رو نشان دهیم تا حالا ندیده اند ! “

۰ Comments