جایگزین مسیر

ادعای پپ پیش از دربی منچستر : رایولا، مخیتاریان و پوگبا را در ژانویه به ما پیشنهاد داد.

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۷

پایگاه هواداران منچستریونایتد: سرمربی اسپانیایی سیتی که ماه پیش توسط مینو رایولا ایجنت جنجالی فوتبال اروپا “یک سگ بزدل” خطاب شده بود در کنفرانس خبری پیش از دربی منچستر به صحبت در مورد وی پرداخت.

در ماه فوریه در رابطه بین ژوزه مورینیو و پل پوگبا مشکلی پیش آمد و تنش هایی بین این ۲ شکل گرفت.پپ گواردیولا در مصاحبه خود می گوید که ۲ ماه پیش به وی توسط رایولا خرید پل پوگبا و هنریک مخیتاریان پیشنهاد شده بود.به نظر می رسد منظور وی پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بوده است ، در پنجره ای که هنریک مخیتاریان با الکسیس سانچز معاوضه شد و به آرسنال رفت.

اگر ادعاهای گواردیولا حقیقت داشته باشد بدین معناست که رایولا قصد داشته است انتقال پوگبا را حتی پیش از این که جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین بعد از شکست مقابل تاتنهام در تاریخ ۳۱ ژانویه از دست برود، مهندسی کند.

بعد از این که از گواردیولا در مورد صحبت های رایولا و حمله رسانه ای که او به این سرمربی اسپانیایی کرده است پرسیده شد وی گفت:

من جواب او را خواهم داد.من دلیل حرف هایش رو متوجه نمی شوم پس همین الان جوابش را می دهم.سرانجام مردم به راز های من پی می برند که آدم بدی هستم. من بزدل هستم. من درک نمی کنم که چرا اینقدر آدم بدی هستم؟ من هیچوقت با او صحبت نمی کنم پس در مورد نظرش نسبت به خودم چیزی نمی دانم. اما همین فرد ۲ ماه پیش به من پیشنهاد بازی کردن مخیتاریان و پوگبا را برای تیم ما داد. چرا؟ او چرا همچین پیشنهادی می دهد؟ او علاقه داشت که مخیتاریان و پوگبا برای ما بازی کنند. او می داند که باید از بازیکنانش مراقبت کند و باید بداند که بازیکنانش را نباید برای فردی مثل من ، که مانند یک سگ می باشم ، بیاورد. و مقایسه کردن با یک سگ بد است. این کار خوب نیست. او باید به سگ ها احترام بگذارد.

پپ در مورد پل پوگبا گفت:

پوگبا یک بازیکن فوق العاده ای است. یک بازیکن عالی ـه عالی.

سرمربی سیتزن با کنایه در مورد پیشنهاد رایولا گفت:

من جواب منفی دادم.ما پول کافی برای خریدن پوگبا را نداریم ، زیرا او بسیار گران است. من از این اقدام او تعجب کردم چون من یک سگ هستم و او می خواهد که بازیکنانش به اینجا بیایند. پس گفتم نه ، به هیچ وجه.من آدم خوبی نیستم. او لایق این است که بازیکنانش با آدم های بهتری کار کنند. اما با این که او نیز به خوبی می داند که من مربی عالی هستم به او گفتم از پیشنهادت متشکرم.

مدت کوتاهی پس از انتشار این مصاحبه گواردیولا پل پوگبا در صفحه توییتر خود عکس العملی نسبت به آن نشون داد و در توییت خود نوشته بود :

چی میگی؟

که به نظر می رسد پوگبا از این مصاحبه متعجب شده است و چیز زیادی از آن مواردی که در آن بهش اشاره شده است نمی داند.

همچنین ساعاتی پس از مصاحبه پپ ، رایولا مکالمه خود با گواردیولا را تکذیب کرد و گفت:

من هرگز با پپ گواردیولا صحبت نکردم. برای بازیکنانم با وی صحبت نخواهم کرد، بلکه با خود باشگاه منچسترسیتی صحبت خواهم کرد. آن ها باشگاهی فوق العاده با سرمربی فوق العاده می باشند.

۰ Comments