جایگزین مسیر

از خرید ممفیس تا ریگان پول ؛ تابستان شلوغ شیاطین

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۴

شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی با جذب ۶ بازیکن بزرگسال و یک بازیکن جوان و فروش ۲۲ بازیکن تابستانی شلوغی را پشت سر گذاشتند.

اختصاصی پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – داستان تابستان شلوغ از آنجایی شروع شد که شیاطین سرخ توانستند به جمع بیگ فور بازگردند اما جایگاهی درخور نام یونایتد کسب نکردند و یک فصل دیگر را نیز بدون جام پشت سر گذاشتند.

JS70282985

لوییز فن خالی که با هدف بازسازی تیم و عبور از دوران گذر پا به الدترافورد گذاشته است با رسیدن به پایان فصل به فکر تقویت تیم خود با جذب ستاره های جوان افتاد ، خرید ممفیس دپای یکی از پدیده های جام جهانی ۲۰۱۴ و یکی از استعداد های برتر اروپایی اولین حرکت شیاطین سرخ در تابستان بود.

لوییز فن خال که می دانست برای پا گذاشتن به کورس قهرمانی و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان باید کمربند خط میانی خود را محکم تر از گذشته کند قبل از سفر به امریکا مورگان اشنایدرلین جوان ستاره فصل گذشته ساوثهمپتون و باستین شواین اشتایگر اسطوره آلمان ها را به الدترافورد آورد.

پروسه تقویت تیم با خرید متئو دارمیان کامل شد تا شیاطین سرخ به تور تابستانی خود سفر کنند. البته در این بین سرخیو رومرو آرژانتینی با انتقالی آزاد به خدمت شیاطین سرخ درآمد.

بعد از یک پیش فصل نسبتا موفق یونایتد به لیگ برتر بازگشت و در بازی های ابتدایی موفق بود اما مانند سال گذشته عدم موفقیت در دو بازی قبل از ددلاین باز هم خبر از اتفاقات تازه و ساعات پایانی شلوغی برای شیاطین میداد.

most-expensive-teenagers_3345001

سابقه نشان داده است یونایتد برای جذب جوانان مستعد به اندازه کافی هزینه می کند و از خرج کردن نمی ترسد ، شیاطین سرخ در دد لاین توانستند آنتونی مارشال جوان اما پر هزینه را جذب کنند ، بازیکنی که به تیری هانری جدید معروف است اما به واقع موفقیت وی یک قمار برای شیاطین خواهد بود. در بین شلوغ کاری رسانه ای جذب مارشال یک جوان دیگر هم برای آکادمی باشگاه خریداری شد ، ریگان پول جوان که به گفته مربی سابقش تیم های زیادی خواهان وی بوده اند.

ورودی ها

ممفیس دپای از پی اس وی آیندهوون با مبلغ ۲۷.۹ میلیون پوند

مورگان اشنایدرلین از ساوثهمپتون با مبلغ ۲۵ میلیون پوند

متئو دارمیان از تورینو با مبلغ ۱۲.۷ میلیون پوند

باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ با مبلغ ۶.۵ میلیون پوند

سرخیو رومرو با قراردادی آزاد

آنتونی مارشال از موناکو با مبلغ ۳۶ میلیون پوند

ریگان پول از نیوپوت کانتی با مبلغ ۱۰۰هزار پوند.

اما مهم ترین نکته هر خانه تکانی بیرون انداختن وسایل کهنه است ، لوییز فن خال به دنبال تازه کردن ترکیب یونایتد بازیکنانی که با فلسفه وی هم خوانی نداشتند و یا توان رقابت برای فیکس شدن را نداشتند فروخت.

GettyImages-152626137

شاخص ترین بازیکنی که بتوان نام برد شاید عزیز دردانه لوییز فن خال در تیم ملی هلند باشد ، به راستی چه کسی فکر می کرد پس از گذشت یک فصل لوییز فن خال دیگر احتیاجی به فن پرسی نداشته باشد؟ نمی دانیم شاید میل به فیکس بودن دائمی رابین فن پرسی نیز یکی از دلایل خروج او بود ، ستاره های پیشین و نیمکت نشین های امروز یکی پس از دیگری الدترافورد را ترک کردند تا جا برای جوانان باز شود ، لوییز نانی که روزی با رونالدو مقایسه می شد امروز به فنرباغچه پیوسته است.

شاید نا امید کننده ترین خروجی امسال ، رفتن دی ماریا باشد ، اما نا امید کننده نه برای شیاطین بلکه برای دی ماریا ، بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان که آمده بود با پوشیدن شماره ۷ پا جا پای بزرگان بگذارد توان فیکس شدن در ترکیب شیاطین را نداشت و ترجیح داد تا به جای مبارزه این تیم را ترک کند.

خاویر هرناندز ذخیره طلایی الکس فرگوسن ، رافائل داسیلوای با تعصب و جانی ایوانز دیگر بازیکنانی بودند که با پیراهن یونایتد وداع کردند.

خروجی ها

آنخل دی ماریا به پاریسنت جرمن با مبلغ ۴۴.۳ میلیون پوند

جانی ایوانز به وست بروم ویچ با مبلغ ۸ میلیون پوند

خاویر هرناندز به بایرلورکوزن با مبلغ ۷.۳ میلیون پوند

لوییز نانی و رابین فن پرسی به فنر باغچه به ترتیب با مبلغ ۴.۵ و ۳.۸۴ میلیون پوند.

رافائل داسیلوا به المپیک لیون با مبلغ ۲.۵ میلیون پوند

آنخلو هنریکوئز به دیناموزاگرب با مبلغ ۱.۱۵ میلیون پوند

ریس جیمز به ویگان با مبلغ ۱ میلیون پوند

سیدی یانکو به سلتیک با مبلغ ۲۰۰هزار پوند

آندرس لیندگارد به وست بروم ویچ ، تام کلورلی به اورتون ، بن آموس به بولتون ، تام ثورپ به روترهام و کالوم ایوانز به بارنزلی با قرار داد آزاد

رایان مک کانل در لیست مازاد

GettyImages-120581963

اما مانند همیشه ستاره های جوان یونایتد به صورت قرضی به تیم های دیگر منتقل شدند تا با کسب تجربه به تیم برگردند و ترکیب را قوی تر از گذشته کنند.

قرضی ها

تایلر بلکت به سلتیک ، ویل کین به پرستون ، بن پیرسون به بارنزلی ، جو راثول به بارنزلی ، لیام گریمشاو به مادرول ، کِیران اوهارا به مورکامبل و عدنان یانوزای به بورسیا دورتموند پیوستند.

JS70280477

مبهم تر از همیشه

اما نقاط مبهمی هم از پنجره نقل و انتقالات باقی ماند ، این که چگونه شد که لوییز فن خال به یک باره از خرید پدرو منصرف شد و به سراغ پدیده موناکو رفت و او را شماره ۹ جدید الدترافورد کرد؟ و یا عدنان یانوزای را که پیش از این اعلام کرده بود نخواهد فروخت به دورتموند قرض داد؟

اما شاید مبهم ترین قضیه نقل و انتقالات که تمام رسانه ها را در ددلاین به خود مشغول کرد انتقال داوید ده خیا باشد انتقالی جنجال برانگیز که از اول تابستان نقل قول رسانه ها بود و در وقت های تلف شده به سرانجام نرسید تا بهترین بازیکن دو فصل گذشته شیاطین در این تیم ماندگار شود.

یک بازی رسانه ای که رئال مادرید همیشه در آن استاد بود و در دقیقه نود هدف خود را به برنابئو می برد این بار شکست خورد و جای برنده و بازنده نقل و انتقالات عوض گردید.

هزینه خرید و فروش

منچستریونایتد جمعا در این تابستان مبلغی حدود ۱۰۸ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد و همچنین از فروش بازیکنان خود مبلغی حدود ۷۳ میلیون پوند به دست آورد که جمعا نشانگر این است که یونایتد در این تابستان مبلغ ۳۵ میلیون پوند فقط هزینه کرده است.

 

پی نوشت

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران از شروع فصل نقل و انتقالات تا روز آخر تمام تلاش خود را برای اینکه بتواند بهترین پوشش خبری را داشته باشد انجام داد.

ضمن تشکر از تیم نویسندگان سایت که تمام تلاش خود را کردند و تمام وقت زحمت کشیدند تا اخبار را پوشش دهند باید از شما کاربران عزیز که مانند همیشه باعث دلگرمی ما شدید نیز تشکر کرد ، هرچند مانند همیشه سو استفاده از اخبار سایت و کپی غیر قانونی آن ها به وفور دیده می شد امام خوشحالیم که توانستیم اعتماد شما بازدیدکنندگان را جلب کنیم.

 

بازدید یکشنبه پایگاه ۷۸۰۰ کاربر

بازدید دوشنبه پایگاه ۸۴۳۳ کاربر

بازدید سه شنبه پایگاه ۱۲۲۳۵ کاربر

تعداد صفحات بازدید شده در روز سه شنیه ۱۱۰۶۷۳ صفحه

تعداد بازدید از ستون نقل و انتقالات ۶۷۵۴۱

میانگین حضور هر کاربر در پایگاه ۱۷ دقیقه و ۷ ثانیه

نقشه پراکندگی بازدید کنندگان

photo227253076639197388

 

۰ Comments