جایگزین مسیر

اسامی 19 بازیکن برای بازی رزرو ها اعلام شد

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۳

تیم رزرو های شیاطین سرخ در بازی های پیش فصل خود روز یکشنبه به میدان خواهد رفت ؛ اما با توجه به تور تیم اصلی در امریکا در این تیم بازیکنان کلیدی غایب هستند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لیستی 19 نفره از بازیکنان #آکادمی برای دیدار دوستانه پیش فصل در مقابل “بری واندرز” اعلام شده است.

بعد از اعلام اسامی بازیکنان تور امریکا سوالاتی درمورد عدم حضور بعضی بازیکنان مطرح شد. بازیکنانی هم چون نیک #پاول و جیمز #ویلسون در آن لیست نبودند ، البته نکته قابل توجه نبود نام این دو نفر در لیست 19 نفره تیم رزرو هاست.

از بازیکنانی که احتمال داده می شد با تیم به امریکا سفر کنند اسامی ، #یانکو ، #پریرا ، #ثورپ ، #پیرسون  و #لاورنس در لیست سفر به ایرلند دیده می شود.

بی شک فن خال از تماشای بازی جوانان و کار با آن ها استقبال می کند ، اما سوال اساسی اینجاست ، که بر سر بازیکنانی که در هیچ کدام از لیست ها دیده نمی شوند چه خواهد آمد؟ به صورت قرضی به تیم دیگری می روند؟ یا حضور آن ها قطعی شده است؟

اسامی 19 نفره اعزامی به ایرلند به شرح زیر می باشد:

O’Hara, J Pereira, C Evans, Love, Thorpe, McConnell, McNair, Janko, Varela, Vermijl, Pearson, A Pereira, Petrucci, Rothwell, Goss, Harrop, Willock, Lawrence, A Fletcher.

[highlight]کدام بازیکن در فصل جدید توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد؟[/highlight]

۰ Comments